• معرفي نسخه‌اي خاص از پورشه 911GTS به مناسبت گراميداشت پنجاه سال حضور پورشه در تايوان

گرامیداشت پنجاه سال حضور پورشه در تایوان

معرفی نسخه‌ای خاص از پورشه 911GTS

25 مرداد 1401 12:06

دقیقاً نیم قرن پیش، محصولی از شرکت پورشه یعنی 911E مدل 1972 برای نخستین بار وارد تایوان شد. تایوان یکی از اولین کشورهای آسیا بود که شرکت پورشه به صورت رسمی به آن وارد شد. به همین دلیل، خودروساز آلمانی تصمیم گرفته برای گرامیداشت این اتفاق تاریخی، یک نمونه منحصربه‌فرد از 911 GTS را معرفی کند.

پورشه قصد دارد این 911GTS منحصربه‌فرد را ظرف چند ماه آینده و از طریق حراجی به فروش برساند.این خودرو که با همکاری نمایندگی محلی پورشه با بخش خودروهای سفارشی این شرکت یعنی Manufaktur شکل گرفته، با رنگ سبز Irish تزئین شده است، که با رنگ سبز Lizard پورشه 911E مدل 1972، بسیار شباهت دارد. این رنگ از ابتدا با هدف یادآوری جنگل‌های سرسبز تایوان انتخاب شده بود.

نقش گرافیکی سفید در نیمه پائینی درها، نشان Porsche Exclusive Manufaktur روی شیشه کوچک عقب، رینگ‌های Exclusive Design توربو S به رنگ مشکی با لبه سبز، کالیپرهای قرمز رنگ و کلمه Porsche در میان چراغ‌های عقب به رنگ مشکی مات، از ویژگی­‌های خاص این پورشه 911 GTS سفارشی است.

معرفی نسخه‌ای خاص از پورشه 911GTS به مناسبت گرامیداشت پنجاه سال حضور پورشه در تایوان

پس از باز کردن درها، پارکابی­‌های آلومینیومی با نوشته 50 Years Porsche in Taiwan به رنگ سبز، احتمالاً نخستین مورد جالب توجه است. در کنسول میانی هم عدد 50 به چشم می‌­خورد، درحالی‌که تمام کابین با ترکیب چرم و آلکانترا به رنگ مشکی، روکش شده است.

پورشه قصد دارد این نسخه خاص از 911GTS را ظرف چند ماه آینده و از طریق حراجی به فروش برساند. قرار شده تمام منافع حاصل از فروش این خودرو، صرف امور خیریه شود.

دیدگاه کاربران