وقار بیشتر با تزئینات لوکس

معرفی کانسپت لینکلن اوییتور شینولا

12 مرداد 1400 12:57

شرکت فورد، محصولات لوکس خود را تحت برند «لینکلن» عرضه می‌کند. سال 2020، لینکلن اوییتور - Aviator - توانست عناوین برتری از رسانه‌های خودرویی دریافت کند. این مقام به کمک ترکیبی از سبک بدنه، راحتی، ایمنی و مصرف سوخت اقتصادی، کسب شد.

طراحان لینکلن با الهام از کالاهای برند لوکس شینولا، تغییراتی را در شاسی‌بلند اوییتور اعمال کردند.اکنون نیز لینکلن با همکاری برند کالاهای لوکس شینولا - Shinola - شاسی‌بلندی را با نام Aviator Shinola Concept، به صورت پیش‌نمایش، معرفی کرده‌ است که تغییرات ظاهری احتمالی را نشان می‌دهد.

این همکاری از آن‌جایی شروع شد که طراحان لینکلن از نمایشگاه شاخص شینولا، در شهر دیترویت، دیدن کردند و الهام گرفتند که برخی از المان‌های ظاهری را در طراحی Aviator استفاده کنند. برای این کار ابتدا از یک ساعت، کیف و یک صندلی دوچرخه شروع کردند.

کانسپت لینکلن اوییتور شینولا

رنگ سفید بدنه Aviator Shinola از صفحه ساعت مرواریدی، با هاله‌ای از رنگ آبی، ایده گرفته شده است. جزئیات مسی آن نیز از ساختار روکش مسی مربوط به صندلی دوچرخه Shinola Runwell آمده است‌‌.

فضای داخلی لوکس و مجلل است؛ صندلی‌ها با روکش جیر کرم رنگ و ترکیبی از چرم ویسکی شینولا، پوشیده شده‌اند. دوخت صندلی‌ها از نوار مخصوص برند شینولا الهام گرفته و متناسب‌ با شکل و اندازه هر هفت صندلی اعمال شده است. کنسول مرکزی دارای روکش فلزی با ظاهری بافت‌گونه است، که تا ردیف دوم ادامه پیدا کرده.

کانسپت لینکلن اوییتور شینولا

این کانسپت در ماه جاری طی Beach Concours d’Elegance به نمایش در می‌آید و احتمالاً بخشی از تغییرات و توسعه‌های ظاهری آن به عنوان آپشن برای مدل تولیدی، ارائه خواهد شد.

دیدگاه کاربران