برای علاقمندان به ماجراجویی در طبیعت

معرفی نسخه OVRLANDX از جی‌ام‌سی کنیون AT4

6 شهریور 1400 15:55

محبوبیت گشت و گذار و اقامت در طبیعت در سال‌های اخیر رو به افزایش گذاشته و افراد بیشتری را درگیر خود کرده است. هرچند شروع همه­‌گیری ویروس کرونا در سال 2020 باعث کمی وقفه در این سبک زندگی شد، اما از مدتی پیش و با افزایش سرعت تزریق واکسن به اقشار مختلف جامعه، انسان‌ها مجدداً از شهرهای شلوغ به سوی آغوش مادر طبیعت می­‌شتابند.

OVERLANDX را می‌­توان یک آفرودر واقعی دانست که به امکانات رفاهی زیادی برای طبیعت‌گردی هم مجهز شده است.برگزاری رویداد Overland Expo Mountain West در آخر هفته جاری، فرصت مناسبی برای نمایش خودروهای وانت مجهز به ابزار و لوازم موردنیاز برای طبیعت‌گردی فراهم کرده است. شرکت آمریکایی GMC هم برای عقب نماندن از قافله، نسخه‌­ای خاص از مدل کنیون AT4 (Canyon AT4) را با نام OVERLANDX و به عنوان یک کانسپت به این نمایشگاه آورده است.

نخستین عامل جالب در این خودروی پیکاپ، تایرهای 33 اینچی ساخت بی‌اف گودریچ و رینگ‌های 17 اینچی AEV Crestone است، که در کنار افزایش ارتفاع سیستم تعلیق، ظاهری خشن به جی‌ام‌سی کنیون AT4 اعطاء کرده است.

نسخه OVRLANDX از جی‌ام‌سی کنیون AT4

جی‌­ام‌سی فهرستی طولانی از لوازم اضافه قابل سفارش برای این محصول منتشر کرده است، که از میان تمام موارد می­‌توان به محافظ ریل سقفی، قطعات محافظ بخش زیرین بدنه و سپر آفرود جلو به همراه وینچ اشاره کرد.

جی‌ام‌سی کنیون AT4 در هردو محور جلو و عقب به قفل دیفرانسیل برقی مجهز شده است، ضمن­‌اینکه موارد جالب دیگری همچون پنل خورشیدی روی سقف، آشپزخانه کوچک، یخچال، چادر سقفی و محفظه خشک‌­کن در بخش عقب نیز پیش‌­بینی شده است، که در سفرهای طولانی و مخصوصاً برای اقامت در طبیعت بسیار کارآمد خواهد بود.

نسخه OVRLANDX از جی‌ام‌سی کنیون AT4

با ارتفاع 25.4 سانتی‌متر نسبت به سطح زمین و زاویه حمله 27.7 درجه، OVERLANDX را می‌­توان یک آفرودر واقعی دانست که به امکانات رفاهی زیادی برای طبیعت‌گردی هم مجهز شده است.

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، OVERLANDX فعلاً به عنوان یک کانسپت شناخته می‌­شود، ولی جی‌­ام‌سی اعلام کرده با رونمایی از این خودرو، توجه خود به برآورده نمودن نیازهای علاقمندان به طبیعتگردی را نشان داده است.

دیدگاه کاربران