نصب تجهیزات آفرود توسط Arctic Trucks

تیونینگ نسل جدید ایسوزو دی‌-مکس

12 شهریور 1400 10:48

پس از معرفی فورد رنجر Splash در اوایل سال جاری میلادی، خودروساز آمریکایی اعلام کرده که 80 درصد از مشتریان به سفارشی­‌سازی خودروهای پیکاپ و نصب لوازم اضافه تمایل دارند. بنابراین اصلاً عجیب نیست که بسیاری از شرکت‌های خودروسازی یا تیونرها به فکر طراحی، ساخت و نصب لوازم اضافه روی پیکاپ‌­ها باشند. شرکت Arctic Trucks هم مجموعه­‌ای تازه برای نسل جدید ایسوزو دی-مکس مهیا کرده که با نام AT35 معرفی شده است.

Arctic TrucksArctic Trucks در نخستین گام شاسی خودرو را تقویت نموده و سیستم تعلیق سری Performance ساخت بیل‌اشتاین را نصب کرده است. در نخستین گام شاسی خودرو را تقویت نموده و سیستم تعلیق سری Performance ساخت بیل‌اشتاین را به همراه چرخ‌های 35 اینچی و تایرهای چهار فصل نصب کرده است. نصب لبه گلگیرهای عریض و رکاب­‌های جانبی برای افزایش راحتی جهت ورود به کابین از دیگر تغییرات ظاهری این محصول است.

در فضای کابین هم با مواردی همچون لوگوی Arctic Trucks روی پشت سری­‌ها، روکش چرمی صندلی‌ها و کفپوش‌­های سفارشی روبرو هستیم.

نمایشگر 9 اینچی لمسی سیستم اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی، اندروید اتو، ارتباط بلوتوث و HDMI، سیستم صوتی با 8 بلندگو و ساب‌ووفر، حسگر تابلوخوان، حفظ حرکت بین خطوط، دوربین دید عقب به همراه حسگرهای پارک، هشدار برخورد از روبرو و ترمز اضطراری خودکار، مهمترین فناوری‌های حاضر در کابین دی-مکس AT35 خواهد بود.

تیونینگ نسل جدید ایسوزو دی‌-مکس توسط Arctic Trucks

این خودروی آفرودر در همکاری مشترک میان شعبه بریتانیایی ایسوزو و Arctic Trucks توسعه یافته است و تنها با پیشرانه 1.9 لیتری توربودیزل با 162 اسب‌بخار قدرت و 360 نیوتن‌متر گشتاور به بازار عرضه خواهد شد. جعبه‌دنده استاندارد شش سرعته دستی است ولی بنابر سفارش مشتری می‌توان از نمونه شش سرعته اتوماتیک بهره برد.

فروش ایسوزو دی-مکس AT35 از 14 فوریه 2022 آغاز خواهد شد. فعلاً برنامه­‌ای برای عرضه این خودرو در بازار ایالات متحده وجود ندارد.

دیدگاه کاربران