آماده برای ماجراجویی در طبیعت

معرفی سوبارو فارستر نسخه وایلدرنس

12 شهریور 1400 11:56

از یک ماه پیش سوبارو اعلام کرده بود، که قصد دارد نسخه وایلدرنس (Wilderness) از یکی از محصولات خود را معرفی کند، اما از اعلام جزئیات بیشتر خودداری کرد. اکنون براساس اطلاعاتی که روی پایگاه اینترنتی نمایندگی سوبارو در کانادا قرار گرفته، به نظر می­‌رسد که قرعه به نام مدل فارستر افتاده و باید منتظر معرفی نسخه وایلدرنس از این محصول باشیم.

قطعات مشکی رنگ بدنه، رینگ‌های 17 اینچی، افزایش ارتفاع به لطف تغییرات سیستم تعلیق و افزایش ظرفیت بارگیری سقف خودرو از مهمترین تغییرات این خودروست.فارستر وایلدرنس ظاهراً به موارد اضافه زیادی مجهز شده است، تا از نمونه استاندارد این خودرو متمایز باشد. قطعات مشکی روی نقاط مختلف بدنه، رینگ‌های 17 اینچی مشکی به همراه تایرهای چهار فصل، بالا رفتن ارتفاع بدنه به لطف تغییرات سیستم تعلیق و افزایش ظرفیت بارگیری سقف خودرو، مهمترین تغییراتی است، که با استناد بر تصاویر این خودرو می‌­توان از وجود آن‌ها آگاه شد.

غیر از تغییرات ظاهری، برخی موارد فنی هم برای سوبارو فارستر وایلدرنس پیش‌بینی شده که از میان آن‌ها می­‌توان به جعبه‌دنده CVT جدید با ضریب دنده سبک‌تر، تنظیم مجدد ترنسفرکیس و دیفرانسیل عقب و نصب قطعات محافظ در زیر بدنه اشاره کرد.

پیشرانه درنظرگرفته شده برای سوبارو فارستر وایلدرنس واحد 4 سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی است، که 182 اسب‌­بخار قدرت و 239 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند.

سوبارو فارستر نسخه وایلدرنس

تغییرات فضای کابین بسیار معدود بوده و به مواردی همچون کفپوش‌های چهارفصل، تغییر در صفحه نشان­دهنده­‌ها و نمایشگر 8 اینچی اطلاعات سرگرمی محدود شده است. مجموعه سامانه­‌های ایمنی انحصاری سوبارو یعنی EyeSight برای فارستر وایلدرنس هم درنظر گرفته شده است.

هنوز درباره تاریخ دقیق عرضه فارستر وایلدرنس خبری در دسترس نیست، اما احتمالاً پیش از پایان سال جاری میلادی شاهد این امر باشیم. می­‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری درباره این خودرو منتشر شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران