شاسی‌بلندی منحصربه‌فرد با لباس مشکی

معرفی لندرور دیفندر V8 باند ادیشن

12 شهریور 1400 12:25

پس از تاخیرهای پیش آمده ناشی از همه­‌گیری ویروس کرونا، بالاخره بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم‌های جیمز باند به نام No Time To Die، در تاریخ 30 سپتامبر (هشتم مهر) در سینماها اکران خواهد شد. به همین مناسبت، خودروساز بریتانیایی تصمیم گرفته نسخه‌­ای خاص از دیفندر 8 سیلندر را به علاقمندان معرفی کند.

معرفی این نمونه خاص از دیفندر، برای گرامیداشت همکاری 38 ساله لندرور با سری فیلم‌های جیمز باند استاین دیفندر که با لقب V8 باند ادیشن نام‌گذاری شده، به دلایل قانونی از تجهیزاتی همچون اسلحه یا صندلی اضطراری بی­‌بهره مانده، اما به واسطه برخی جزئیات دیگر از نسخه استاندارد این خودرو متمایز شده است.

رنگ مشکی بدنه، نشان Defender 007 در نقاط مختلف بدنه و کابین، رینگ‌های 22 اینچی با پوشش مشکی مات و پلاک شماره خودرو (از مجموع 300 نمونه تولید شده)، مهمترین ویژگی­‌های انحصاری این مدل خواهد بود.

تمامی نمونه­‌های V8 باند ادیشن براساس اتاق 110 چهار در از لندرور دیفندر شکل گرفته و همان‌طور که از نام آن دریافت می­‌شود به پیشرانه 5 لیتری 8 سیلندر سوپرشارژ به قدرت 518 اسب­‌بخار مجهز شده است.

 لندرور دیفندر V8 باند ادیشن

شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت این خودروی شاسی‌­بلند 5 ثانیه است و همانطور که قبلاً اشاره شد، تیراژ تولید آن به تنها 300 دستگاه محدود شده.

مدیر برند لندرور آقای Finbar McFall با اشاره به تولید دیفندر V8 باند ادیشن براساس قدرتمندترین نسخه از شاسی­‌بلند بریتانیایی، معرفی این نمونه خاص را حاصل همکاری 38 ساله لندرور با سری فیلم‌های جیمز باند دانسته است.

قیمت پایه دیفندر V8 باند Edition در ایالات متحده برابر با 114,600 دلار تعیین شده است.

دیدگاه کاربران