مجهز به پیشرانه ABT

معرفی نسخه سفارشی از دانکروورت D8 GTO

22 شهریور 1400 16:35

شرکت هلندی دانکروورت - Donkervoort - مدل D8 GTO را با الهام از لوتوس Seven ساخته و اکنون با معرفی سری Individual آن، این امکان را به خریداران می‌دهد تا خودرو را مطابق مشخصات و خواسته‌های دقیق خود سفارشی سازی کنند. این شرکت ادعا می‌کند که تنها محدودیت ساخت آن، خواسته‌هایی است که از قوانین اتحادیه اروپا پیروی نکنند.

در زیر کاپوت D8 GTO Individual Series، قوی‌ترین پیشرانه Donkervoort جای گرفته که با همکاری Abt Sportsline ساخته شده است.در زیر کاپوت آن، قوی‌ترین پیشرانه Donkervoort جای گرفته که با همکاری Abt Sportsline ساخته شده است. مدل D8 GTO Individual Series با کمک این پیشرانه توربوشارژ 2.5 لیتری 5 سیلندر خطی، قادر است 435 اسب‌بخار قدرت و 570 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این خروجی باعث می‌شود تا 1.4 ثانیه سریع‌تر مسیر مسابقه‌ای Spa-Francorchamps را طی کند.

به طور استاندارد، یک گیربکس 5 سرعته دستی در نظر گرفته شده است، اما جعبه‌دنده 6 سرعته‌ نیز در دسترس است.

 خریداران می‌توانند انتخاب کنند که دانکروورت D8 GTO برای جاده تنظیم شود و یا روی استفاده در پیست تمرکز کند، در این صورت گزینه‌هایی شامل سیستم ترمز ABS بوش به همراه تنظیم و ارتقا سیستم تعلیق مخصوص مسیرهای مسابقه‌ای و فرمان سریع‌تر برای واکنش بهتر و سریع‌تر روی خودرو نصب خواهد شد.

دانکروورت D8 GTO

 از نظر زیبایی، Donkervoort طراحی بیرونی D8 GTO Individual را با حذف کردن فلپ‌های مخروطی جلو، گودی‌ها و خروجی‌های هوای سه‌بعدی، تغییر داده است. البته مشتریان می‌توانند برای بازگشت این عناصر به بدنه، درخواست دهند. چرخ‌های فیبرکربنی نیز در دسترس است. علاوه بر گزینه‌های ذکر شده، خریداران می‌توانند رنگ و یا رنگ‌های دلخواه خود را انتخاب کنند. فیبرکربن نیز یک گزینه قابل انتخاب است.

دانکروورت D8 GTO

برای فضای داخلی نیز گزینه‌های فراوانی قابل سفارش است‌؛ صندلی‌های راحت با گرم‌کن و یا صندلی‌های مسابقه‌ای فیبرکربنی. مشتریان حتی می‌توانند رنگ و الگوی تودوزی را انتخاب کنند. امکانات رفاهی مانند دوربین عقب، رادارها و تهویه‌مطبوع نیز در دسترس هستند. شرکت دانکروورت می‌تواند برای علاقمندان، چمدان متناسب با خودرو را تهیه کند. لباس‌های مخصوص مسابقه و کلاه‌ایمنی نیز موجود است.

قیمت دانکروورت D8 GTO Individual Series از 192,451 دلار آغاز می‌شود و گزینه‌های سفارشی، قیمت را افزایش می‌دهند. بنابراین، بسیاری از خریداران مبلغ بالاتری می‌پردازند.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران