با تریم‌های جدید

معرفی هوندا پاسپورت 2022

1 مهر 1400 11:46

هوندا پاسپورت به عنوان نسخه کوچک‌تر از مدل پایلوت با دو ردیف صندلی، از سال 2019 در بازار خودرو حضور دارد. اکنون وقت آن رسیده که پاسپورت با برخی بروزرسانی‌­ها خود را برای ادامه مبارزه با رقبا آماده کند.

اضافه شدن نسخه تریل اسپرت (TrailSport) به جمع سایر تریم­‌های این خودرو، پاسخی است به تقاضای روزافزون خریداران برای تملک یک خودروی آفرود.یکی از تغییرات هوندا پاسپورت 2022، پکیج HPD است که توسط بخش خودروهای تقویت‌­شده هوندا طراحی شده است. این مجموعه شامل طرح جدید جلوپنجره، لبه گلگیرهای مشکی، طرح جدید رینگ‌ها و طرح گرافیکی HPD بر روی بخشی از بدنه خواهد بود.

خروجی اگزوز بزرگتر، طرح جدید سپرها، چراغ‌های LED جلو، استارت دکمه‌­ای، هشدار وجود سرنشین در صندلی عقب، نمایشگر 8 اینچی اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو و همچنین مجموعه­‌ای از فناوری­‌های ایمنی انحصاری هوندا یعنی Honda Sensing، مواردی بوده که در تمام تریم­‌های هوندا پاسپورت 2022 به صورت استاندارد ارائه می‌شود.

هوندا پاسپورت 2022

اما اضافه شدن نسخه تریل اسپرت (TrailSport) به جمع سایر تریم­‌های این خودرو، یکی دیگر از مهمترین تغییرات هوندا پاسپورت برای سال 2022 بوده که برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون خریداران برای تملک یک خودروی آفرودر وارد میدان شده است.

طول بدنه هوندا پاسپورت در این تریم به میزان 10 میلی‌متر افزایش یافته که بنابر اعلام هوندا باعث افزایش پایداری آن خواهد شد. رینگ‌های جدید 18 اینچی با تایرهای آفرودی 245/60R18 و نشان TrailSport روی جلوپنجره و در صندوق، از دیگر ویژگی­‌های اختصاصی این تریم جدید است.

هوندا پاسپورت 2022

در فضای داخلی هم با دوخت نارنجی روکش صندلی­‌ها، فرمان و پوشش داخلی درها و لوگوی TrailSport روی پشت­‌سری صندلی‌­ها و کفپوش مواجه هستیم. سامانه چهارچرخ محرک به صورت استاندارد نصب شده که در کنار سامانه تقسیم نیروی گشتاور عمل می‌­کند.

نیروی محرکه از همان پیشرانه شش سیلندر 3.5 لیتری قبلی تامین شده است، که 280 اسب­‌بخار قدرت و 355 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 9 سرعته اتوماتیک به هر دو محور انتقال می­‌دهد.

هوندا پاسپورت 2022

بد نیست بدانید هوندا قصد دارد تریم TrailSport از پاسپورت را در طی سال‌های آینده ارتقاء داده و موارد بیشتری همچون سیستم تعلیق مناسب برای آفرود، تایرهای مقاوم، سپرهای آفرود و طرح انحصاری جلوپنجره را نیز برای این تریم عرضه نماید.

هوندا پاسپورت 2022 از زمستان آینده وارد نمایندگی­‌های خودروساز ژاپنی خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران