تغییرات در پیکاپ ژاپنی با کمک ایسوزو

پیشرانه جدید برای مزدا BT-50

4 مهر 1400 16:33

مزدا استرالیا با معرفی یک پیشرانه دیزلی جدید، BT-50 را ارتقا داده و علاوه‌براین، تریم‌های جدیدی نیز برای این پیکاپ ژاپنی عرضه شده است.

مزدا BT-50 جدید به کمک ایسوزو توسعه یافته و اکنون از یک پیشرانه چهارسیلندر توربو دیزل با حجم 1.9 لیتر نیرو می‌گیرد.مزدا BT-50 به کمک ایسوزو توسعه یافته و اکنون از یک پیشرانه چهارسیلندر توربو دیزل با حجم 1.9 لیتر نیرو می‌گیرد. این پیشرانه 147 اسب‌بخار قدرت و 350 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. احتمالاً این همان پیشرانه‌ای است که ایسوزو در چند سال اخیر در محصولاتش به کار گرفته است و حالا برای مزدا BT-50 انحصاراً در تریم XS قابل سفارش است. این پیشرانه جدید با جعبه‌دنده شش‌سرعته‌ اتوماتیک همراه است. مزدا BT-50 می‌تواند تا وزن سه تن را بکشد.

تریم XS به رینگ‌های فولادی مجهز شده؛ اما با ویژگی‌های مشابه BT-50 XT (با پیشرانه دیزلی چهارسیلندر 3 لیتری توربوشارژ) نیز عرضه می‌شود. از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به چراغ‌های LED جلو، کروزکنترل تطبیقی با حرکت و توقف، نمایشگر اطلاعات و سرگرمی 7 اینچی با قابلیت Apple CarPlay و Android Auto، دوربین دنده عقب، ترمز اضطراری خودکار، کنترل نقاط کور، کنترل پایداری پویا، کنترل فرود از تپه‌ها و بلندی‌ها، دستیار حرکت در سربالایی، هشدار خروج از خطوط، هشدار ترافیک عقب و کاهش تصادف ثانویه، اشاره کرد.

پیشرانه جدید

تریم دیگر، مزدا BT-50 با نام SP شناخته می‌شود. در این تریم با رنگ مشکی در قطعاتی مانند جلوپنجره، آینه‌های جانبی و رینگ‌های 18 اینچی، در کنار پله‌های جانبی خاکستری تیره تضاد زیبایی را رقم زده است. فضای داخلی نیز با چرم Driftwood، جیر و قطعات پلاستیکی مشکی پوشیده شده است. SP انحصارا با پیشرانه پرچمدار 3 لیتری عرضه می‌شود.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران