پیکاپ نیسان آماده ماجراجویی

ارائه لوازم جانبی مناسب سفر برای فرانتیر

6 مهر 1400 10:24

نسل قبلی نیسان فرانتیر عمر خود را در حالی به پایان برد که به واسطه قابلیت‌های عملکردی مناسب، نامی نیک از خود به یادگار گذاشت. نسل جدید فرانتیر هم علاوه بر ویژگی‌­های قابل توجه که از مدل قبل به ارث برده، با طراحی جدید کابین، پیشرانه بهینه‌­سازی شده و فرم بهتر بدنه، قصد دارد راه موفق نسل قبل را ادامه دهد.

چراغ‌های 4 اینچی آفرود، تخت خواب سفری، چادر سقفی با برند Nismo و سیستم اگزوز جدید از لوازم جدیدی است که نیسان برای فرانتیر در نظر گرفته است.پس از نمایش موفقیت‌آمیز در رویداد Overland Expo West، اکنون شاهد تعدادی لوازم اضافه جدید برای پیکاپ میان­‌سایز نیسان هستیم. این لوازم که تحت سری نیسمو و در جریان نمایشگاه خودروهای مسافرتی به نمایش درآمده، چراغ‌های 4 اینچی آفرود، تخت خواب سفری، چادر سقفی با برند Nismo و سیستم اگزوز جدید را دربرمی‌­گیرد.

چراغ‌های آفرودی جدید ابعاد مناسبی دارند و 3060 لومن نور تولید می­‌کنند، یعنی در حدود دو برابر روشنایی که از یک لامپ صد وات ساطع می‌­شود. به منظور متمرکز ساختن این روشنایی، چراغ‌های مذکور در محلی کوچک با روکش آلومینیوم ضدآب قرار داده شده‌­اند.

تخت خواب سفری پایه‌دار در محل محفظه بار نصب شده، اما نیسان از اعلام مشخصات دقیق آن همچون حداکثر وزن قابل تحمل خودداری کرده است. چادر سقفی نیز برای دو نفر و مجموع وزن 272 کیلوگرم گنجایش دارد، ضمن‌این‌که این قطعه به تنهایی 60 کیلوگرم وزن دارد. ارتفاع نردبان آلومینیومی برابر با 2.1 متر است، که در سمت سرنشین خودرو نصب می‌­­شود.

لوازم جانبی مناسب سفر برای نیسان فرانتیر

در نهایت باید به سیستم اگزوز cat-back از جنس فولاد ضدزنگ اشاره کرد، که درحال حاضر در نیسان اکسترا و تریم استاندارد و XD از نیسان تیتان هم نصب می‌شود.

بد نیست بدانید علاوه بر تمام موارد مذکور، کیت افزایش ارتفاع و چراغ‌های اضافه مخصوص آفرود نیز برای این خودرو از سوی نیسمو پیشنهاد شده است.

دیدگاه کاربران