• نيسان فرانتير پيکاپ مسابقه‌اي آفرود
  • نيسان فرانتير پيکاپ مسابقه‌اي آفرود
  • نيسان فرانتير پيکاپ مسابقه‌اي آفرود
  • نيسان فرانتير پيکاپ مسابقه‌اي آفرود
  • نيسان فرانتير پيکاپ مسابقه‌اي آفرود

مجهز به پیشرانه 600 اسب‌بخاری

تبدیل نیسان فرانتیر به پیکاپ مسابقه‌ای آفرود

15 آبان 1401 15:39

Dai Yoshihara یکی از رانندگان مشهور مسابقات فرمولا دریف است که سابقه قهرمانی در این رقابت‌ها را نیز در کارنامه دارد. وی اخیراً به مسابقات آفرود علاقمند شده و به همین دلیل به یاری حامیان مالی خود یعنی ENEOS و R/T Tuning، نسخه­‌ای خاص از نیسان فرانتیر را برای حضور در نمایشگاه SEMA 2022 آماده کرده است.

پیشرانه VR30DDTT مشابه با نیسان Z جدید را برای این نسخه خاص از فرانتیر نصب کرده‌اند، که به لطف تغییرات خروجی پیشرانه به 600 اسب‌­بخار قدرت افزایش یافته است.این گروه ابتدا یک نیسان فرانتیر مدل 2006 را انتخاب کرده و سپس پیشرانه VR30DDTT مشابه با نیسان Z جدید را برای آن نصب کرده است. به لطف نصب پیستون‌های ساخت JE، شاتون‌های Manley Turbo Tuff، مجموعه توربو R/T Tuning V2، سیستم اگزوز MBRP Armor Pro، خروجی اگزوزهای AMS Performance و البته تغییر برنامه نرم‌­افزار مدیریت پیشرانه، خروجی پیشرانه به 600 اسب‌­بخار قدرت و 881 نیوتن‌متر گشتاور افزایش یافته است.

سیستم تعلیق هم توسط CJD Racing طراحی و در کارگاه Eimer Engineering نصب شده است و مواردی شامل کمک‌­فنرهای Bilstein M 9200، فنرهای آیباخ و قطعات سفارشی در محورها را به همراه آورده تا با پیشرانه جدید و البته کاربری خودرو، هماهنگ باشد.

نیسان فرانتیر پیکاپ مسابقه‌ای آفرود

تایرهای Geolander M/T از برند یوکوهاما انتخاب شده، درحالی‌که کالیپرهای ترمز از نیسان تایتان و سایر اجزای این سامانه از Power Stop و DBA تامین شده است.

ترکیب رنگ‌های سفید و نارنجی بدنه با حروف و نشان‌های مختلف توسط Jon Sibal طراحی شده است و صندلی‌های مسابقه‌­ای ساخت برند مشهور اسپارکو در فضای کابین قرار دارد.

نیسان فرانتیر پیکاپ مسابقه‌ای آفرود

آقای Yoshihara ضمن اشاره به قابلیت‌های نیسان فرانتیر با پیشرانه برگرفته از مدل Z، از عملکرد تیم همکاران در ساخت این خودرو تقدیر کرده و از برنامه خود برای شرکت در مسابقات بیراهه­‌نوردی با این پیکاپ قدرتمند خبر داده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران