رقابت بر سر توانایی‌های آفرود با فورد برانکو

معرفی جیپ رانگلر اکستریم ریکان

5 تیر 1400 12:55

پس از انتشار چند تصویر تبلیغاتی، جیپ بالاخره از یک نسخه خاص جیپ رانگلر مختص علاقمندان آفرود رونمایی کرد. این نسخه جدید که با لقب اکستریم ریکان پکیج (Xtreme Recon Package) معرفی شده، به طور مستقیم فورد برانکو را هدف قرار داده است.

به ادعای جیپ این نسخه از رانگلر بهترین زوایای ورود و خروج و فاصله کف تا زمین و غوطه‌­وری را در میان همکلاسان خود ارائه می­‌کند.نخستین موارد جالب توجه در ظاهر این مدل، تایرهای 35 اینچی چهارفصل KO2 ساخت بی‌­اف گودریچ، رینگ‌های 17 اینچی جدید و افزایش 3.8 سانتی‌متری ارتفاع بدنه است. جیپ اعلام نموده که تغییرات این مدل بنابر نظرسنجی از مشتریان و همچنین پایش لوازم جانبی موجود در بازار انجام شده است.

علاوه‌براین، خودروساز آمریکایی اعلام نموده که این نسخه از رانگلر بهترین زوایای ورود و خروج و فاصله کف تا زمین و غوطه‌­وری را در میان همکلاسان خود ارائه می­‌کند. با مقایسه اعداد مربوط به این خودرو با فورد برانکو چهار در، می‌­توان به صحت این ادعا پی برد.

  جیپ رانگلر اکستریم ریکان پکیج فورد برانکو Sasquatch Package
زاویه ورود 47.4 43.2
زاویه خروج 40.4 37
فاصله تا زمین 32.76 29.2
ارتفاع غوطه‌وری 85.34 85.09

پکیج جدید تنها برای نسخه چهار در رانگلر روبیکان با پیشرانه 8 سیلندر قابل سفارش است و تولید آن از ماه آگوست آغاز خواهد شد. فعلاً خبری درباره قیمت این مدل در دسترس نیست، اما انتظار داریم در هنگام رونمایی رسمی در جریان نمایشگاه خودرو شیکاگو که از 14 جولای آغاز به‌کار خواهد کرد، اطلاعات بیشتری درباره این مدل منتشر شود.

بد نیست بدانید که جیپ برای اعمال تغییر در اکسل رانگلر روبیکان در اواخر سال جاری و همچنین معرفی مدل کامپس 2022 در آینده نزدیک برنامه­‌ریزی کرده است. از سوی دیگر گویا فورد هم بی‌کار نمانده و قصد دارد برانکو رپتور را همراه با تایرهای 37 اینچی به زودی عرضه نماید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران