چالش آفرود برای پیکاپ جان‌سخت شورولت

سیلورادو ZR2 در مسابقات رالی

7 مهر 1400 18:15

مواد لازم برای ساخت یک وانت آفرودر هیجان­‌انگیز چیست؟ خب پاسخ این پرسش از نظر شورولت را می‌­توان در حضور نمونه آزمایشی سیلورادو ZR2 مدل 2022 در ده مسابقه حرفه‌­ای آفرود شامل مسابقه صحرایی Vegas to Reno Best In The Desert پیدا کرد.

شرکت شورولت اعلام نموده که حضور در مسابقات آفرود، باعث می‌­شود تا محصولات این شرکت در شرایط سختی قرار بگیرند.توسعه قابلیت­‌های عملکردی خودروها در مسابقات اتومبیلرانی، یکی از عوامل تزریق هیجان به این رویدادها و البته افزایش محبوبیت آن در نزد علاقمندان است. مسابقات 24 لمان را می­‌توان مثال بارز این مدعی دانست، رویدادی که از ابتدا به هدف سنجش دوام خودروها آغاز بکار کرد.

در جهان خودرو می­‌توان محصولاتی را یافت که شرایط برگزاری یا قوانین مسابقات اتومبیلرانی باعث تغییر در سرنوشت آن‌ها شده است، اما این روزها ارتباط میان کارخانه‌­های خودروسازی با مسابقات بسیار کمرنگ شده و تنها به اجبار برای دریافت همگام‌سازی (homologation) برای برخی خودروها به منظور حضور در مسابقات محدود شده است. همگام‌سازی در ورزش‌های موتوری به فرآیندی گفته می‌شود که بر پایه آن یک خودرو، یک میدان مسابقه یا یک قطعه استاندارد شده برای شرکت در یک لیگ یا سری مسابقات مشخص ملزم به دریافت گواهینامه می‌شود.

شرکت شورولت نیز اعلام نموده که حضور در مسابقات آفرود باعث می‌­شود تا محصولات این شرکت در شرایط سختی قرار بگیرند، که بسیاری از رقبا هرگز تجربه نکرده­‌اند. به همین دلیل است که می­‌توان شورولت سیلورادو ZR2 مدل 2022 را خودرویی هیجان‌­انگیز توصیف کرد چراکه به واسطه از سر گذراندن مراحل توسعه در شرایط مسابقه، توانایی و قابلیت اطمینان این خودرو افزایش می‌­یابد.

شورولت سیلورادو ZR2 در مسابقات رالی

شورولت اعلام نموده که در جریان مسابقات، عملکرد و شرایط کیفی شاسی، اجزای انتقال قدرت، پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری به قدرت 420 اسب‌­بخار، جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک، ترنسفر کیس، دیفرانسیل جلو و عقب و قطعات محافظ زیر بدنه را مورد پایش قرار داده است.

با توجه به مطالب عنوان شده، مشتریان شورولت سیلورادو ZR2 مدل 2022 می­‌توانند از قدرت و قابلیت اطمینان خودروی خود اطمینان داشته باشند، چراکه خودرویی منطبق با شرایط مسابقه را برای استفاده روزمره خریداری کرده‌­اند.

دیدگاه کاربران