پسر عموی چینی سیویک

هوندا اینتگرا 2022

10 مهر 1400 12:07

ماه اوت بود که زیرمجموعه برند هوندا، یعنی آکورا، بازگشت غافلگیرانه و شگفت‌انگیز اینتگرا را تائید کرد. اما در واقع هوندا اولین قدم را برداشت و اینتگرا را زنده کرد‌. هوندا اینتگرا یک سدان کامپکت چینی محسوب است که از سرمایه‌گذاری Guangqi Honda ایجاد شده و در Guangzhou مونتاژ می‌شود. در حالی که سیویک در کارخانه ووهان و از همکاری هوندا و دانگ‌فنگ تولید می‌شود.

هوندا اینتگرا یک سدان کامپکت چینی محسوب است که از سرمایه‌گذاری Guangqi Honda ایجاد شده و در Guangzhou مونتاژ می‌شود. هر دو نسخه تقریباً یکسان هستند؛ اما به لطف چراغ‌های  LED جلوی ماتریکسی و جلوپنجره لانه زنبوری کمی بزرگ‌تر، اینتگرا در ظاهر بهتر به نظر می‌رسد.

اصلاحاتی در قسمت عقب خودرو نیز اعمال شده‌اند؛ به طوری که چراغ‌های LED عقب، فضای کم‌تری را روی در صندوق اشغال کرده‌اند‌. با وجود دو سری اگزوز، اسپویلر ظریف روی لبه‌ی در صندوق و دیفیوزر مصنوعی به همراه چراغ‌های مه‌شکن، هوندا اینتگرا ظاهر جوان‌پسندی را ارائه می‌کند.

رنگ‌های متفاوتی مانند زرد Fiery و آبی Emerald، آن را از نسخه معمولی سیویک جدا می‌کنند. همچنین رینگ‌هایی با طراحی جدید تا سایز 18 اینچ، برای این نسخه در نظر گرفته شده است.

هنوز تصاویری از فضای داخلی منتشر نشده است، اما به احتمال زیاد مشابه هوندا سیویک خواهد بود.

هوندا اینتگرا 2022

مشخصات فنی نیز مبهم و نامعلوم هستند؛ گرچه نشان 240 Turbo روی در صندوق، اشاره‌ای به تولید 240 نیوتن‌متر گشتاور دارد، که دقیقاً همان مقداری است که پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری در سیویک ارائه می‌دهد. این پیشرانه، 180 اسب‌بخار را توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. اما احتمالاً هوندا اینتگرا در چین با گیربکس شش سرعته‌ دستی، درست همانند سیویک هاچ‌بک، عرضه خواهد شد.

هوندا، اینتگرا جدید را پیش از پایان یافتن سال به بازار می‌فرستد. جزئیات قیمت آن نیز به زودی مشخص خواهد شد. لیفت‌بک پنج در، آکورا اینتگرا، نیز در سال 2022 رونمایی می‌شود.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران