• هوندا eNS1 اروين خودرو

مدعی جدید برای واردات هوندا به ایران

بررسی هوندا eNS1 اروین خودرو (Honda e:NS1)

14 بهمن 1402 14:35

مدعی جدید برای واردات هوندا به ایران

بهمن 1402: اروین خودرو (Ervin Khodro)، شرکتی تازه تاسیس در حوزه واردات خودرو است که قصد دارد کراس اور برقی هوندا e:NS1، یا همان وزل برقی، را عرضه کند. این شرکت در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران 1402 حضور یافته و کراس اور برقی هوندا را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

قبلا مشخص شده بود که شرکت معین خودرو ایرانیان قصد دارد وزل برقی و بنزینی را عرضه کند و هر دو محصول را در نمایشگاه خودرو تهران 1402 به نمایش درآورد. اما طبق قوانین واردات خودرو، شرکت‌های مختلف می‌توانند محصولات یکسانی را وارد و عرضه کنند.

هوندا وزل برقی، اولین خودرو وارداتی اروین خودرو است و قرار شده تا آخر سال وارد سامانه یکپارچه شود. اما این شرکت قصد دارد در آینده محصولات بیش‌تری را عرضه کند.

مشخصات فنی هوندا eNS1 اروین خودرو

طبق اطلاعات موجود از اروین خودرو، این کراس اور به یک موتور برقی 204 اسب‌بخاری تجهیز شده که گشتاوری معادل 310 نیوتن‌متر تولید می‌کند و گیربکس تک سرعته دارد.

یک باتری 68.8 کیلووات ساعتی برای آن در نظر گرفته شده که با شارژ سریع می‌تواند در مدت زمان 40 دقیقه شارژ شود. اما شارژ معمولی آن نیز 9.5 ساعته است. با هر بار شارژ می‌تواند مسافتی در حدود 510 کیلومتر را طی کند.

امکانات هوندا eNS1 اروین خودرو

طبق اعلام رسمی شرکت اروین خودرو و کاتالوگ محصول هوندا e:NS1، این محصول با مشخصات و امکانات زیر عرضه می‌شود:

. ترمز پارک برقی
. کنترل ترمزها در پیچ
. اتوپارک
. حالت‌های رانندگی مختلف
. هشدار دهنده خروج از خط
. هشدار برخورد از جلو
. سنسور دنده عقب
. کمک حرکت بین خطوط
. رادار پارک جلو و عقب
. دوربین 360 درجه
. کروز کنترل تطبیقی
. اتوهلد
. سقف شیشه‌ای
. کنترل از راه دور با موبایل
. صندلی برقی راننده
. شارژر وایرلس
. ایربگ جلو، جانبی و پرده‌ای
. تشخیص خستگی راننده
. تابلوخوان
. و ...


فروش هوندا eNS1 اروین خودرو

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت اروین خودرو، شرایط فروش اروین خودرو و نحوه ثبت نام محصولات این شرکت در کشور، مقاله شرایط فروش اروین خودرو را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران