سامورایی خبیث

کیت بدنه‌ای جذاب برای تویوتا GR86

17 مهر 1400 14:01

اگر قصد خرید تویوتا GR86 مدل 2022 را دارید و ظاهر آن به اندازه کافی جذاب و خشن نیست، کیت بدنه‌ Pandem Rocket Bunny به کمک شما آمده و ظاهر GR86 را تغییر می‌دهد.

کیت بدنه Pandem Rocket Bunny، ظاهر تویوتا GR86 جدید را بسیار جذاب‌تر نشان می‌دهد‌.قسمت جلو کاملاً اصلاح شده و با جلوپنجره کوچک‌تری روبه‌رو هستیم. یکی از تغییرات قابل توجه، مجرای بالای سپر جلو است. ادامه‌ سپر و قسمت جلویی، به گلگیرهای عریض‌تری منتهی می‌شود که تایر را به خوبی نمایش می‌دهند.

در قسمت عقب نیز تغییرات تاثیرگذاری اعمال شده است؛ یک بال با لبه‌های رو به پایین تعبیه شده که ظاهر تویوتا GR86 جدید را بسیار جذاب‌تر نشان می‌دهد‌. سپر عقب نیز تغییر یافته، اما خروجی‌های اگزوز در همان جای قبلی حفظ شده‌اند و فقط قطعات کوچکی زیر آن‌ها اضافه شده است.

پلتفرم آن تا حد زیادی مشابه همان نسخه اصلی است؛ در کنار آن تغییراتی برای حفظ استحکام ایجاد و کاپوت و گلگیر از جنس آلومینیوم ساخته شده‌اند، که وزن خودرو را تا 1270 کیلوگرم نگه دارند.

کیت بدنه‌ای جذاب برای تویوتا GR86

تویوتا GR86 جدید از یک پیشرانه 2.4 لیتری باکسر تنفس‌طبیعی نیرو می‌گیرد که قادر است 228 اسب‌بخار قدرت و 249 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این نیرو از طریق جعبه‌دنده شش سرعته‌ دستی و یا شش سرعته‌ اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

تویوتا GR86 جدید اواخر سال جاری در آمریکا به فروش می‌رسد اما قیمت آن هنوز مشخص نیست.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران