ارتقای ظاهری و فنی برای نسل جدید

ارائه کیت بدنه TRD برای لکسوس NX

20 مهر 1400 10:36

نسل جدید لکسوس NX، جدیدترین محصول خودروساز ژاپنی است که به مجموعه قطعات طراحی شده توسط TRD یا زیرمجموعه توسعه خودروهای مسابقه‌­ای تویوتا مجهز شده است.

TRD به علاقمندان اطمینان داده که نصب سپر جدید تنها جنبه زیبایی ندارد، بلکه بهبود آیرودینامیک و عملکرد فرمان را نیز به همراه دارد.طراحی متفاوت سپر جلو، نخستین عامل جالب توجه در این مجموعه است که چهره‌­ای خشن برای لکسوس NX به ارمغان آورده. البته TRD به علاقمندان اطمینان داده که نصب سپر جدید تنها جنبه زیبایی ندارد، بلکه بهبود آیرودینامیک و عملکرد فرمان را نیز به همراه دارد.

روکش جدید برای آینه­‌های جانبی و رکاب‌­های جانبی هم از این قاعده پیروی می‌کند و علاوه بر تاثیر مثبت در آیرودینامیک، ظاهر بهتری به کراس‌اور لکسوس هدیه داده است. سیستم اگزوز اسپرت با خروجی چهارگانه و دیفیوزر جدید عقب را نیز نباید از قلم انداخت.

امکان سفارش رینگ‌های 20 اینچی با طرح چند پره و روکش خاکستری تیره متالیک هم فراهم شده است، که علاوه بر ظاهر اسپرت، نسبت به نمونه­‌های استاندارد وزن کمتری دارد و باعث کاهش وزن کلی خودرو می­‌شوند.

کیت بدنه TRD برای لکسوس NX

غیر از موارد ظاهری، کمک‌­فنرهای جلو و عقب نیز با نمونه­‌های طراحی شده توسط TRD جایگرین شده است، که به کاهش سروصدا و لرزش وارد شده از کابین یاری می­‌رساند.

صرف‌نظر از تغییراتی که توسط کیت TRD برای لکسوس NX مدل 2022 درنظر گرفته شده، باید درنظر داشت که عملکرد نسخه استاندارد این کراس‌­اور هم نسبت به نسل قبلی بسیار بهبود یافته است. یکی از مهمترین موارد بروزرسانی در این خودرو را باید در کابین آن جستجو کرد، جایی که صفحه پشت آمپر 9.8 اینچی و نمایشگر مرکزی 14 اینچی با عملکرد لمسی نصب شده است.

دیدگاه کاربران