به سیاهی شب

معرفی هیوندای سوناتا N Line نسخه Night Edition

22 مهر 1400 09:03

شرکت هیوندای قصد دارد تعداد محدودی سوناتا N Line به عنوان نسخه اسپرت از این سدان بزرگ را به کیت نایت ادیشن (Night Edition) مجهز نماید.

متخصصان هیوندای نهایت تلاش خود را به کار بسته‌­اند تا با تزئینات مشکی رنگ، چهره متفاوتی از سوناتا را به معرض نمایش درآورند.همانطور که از اسم نایت ادیشن برمی­‌آید، متخصصان هیوندای نهایت تلاش خود را به کار بسته‌­اند تا نیمه­ تاریک چهره سوناتا را به معرض نمایش درآورند. این پکیج شامل مواردی همچون باله لبه صندوق و درپوش مرکز رینگ از جنس فیبرکربن پلیمری، کروم تیره برای نشان­‌های روی بدنه، رینگ‌های 19 اینچی مشکی مات و البته کالیپر ترمزهای قرمز رنگ می‌­شود، که ظاهر اسپرت این سدان را تقویت کرده است.

نکته جالب اینکه هیوندای سوناتا N Line نایت ادیشن را می‌­توان در رنگ‌های مشکی فانتوم یا سفید کوارتز سفارش داد، که البته این مورد دوم کمی با نام خودرو متضاد است. در مدل‌های با بدنه مشکی رنگ، دستگیره درها و روکش آینه­‌های جانبی به رنگ مشکی مات درآمده درحالی‌که در نمونه­‌های سفید، این قطعات همرنگ با سایر بخش‌های بدنه خواهد بود.

هیوندای سوناتا N Line نسخه Night Edition

هیوندای سوناتا N Line به پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ مجهز شده است، که 290 اسب­‌بخار قدرت و 422 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو ارسال می‌­کند.

دیسک ترمزهای 13.6 و 12.8 اینچی در چرخ‌های جلو و عقب هیوندای سوناتا N Line جایگزین نمونه­‌های 12 و 11.2 اینچی مدل استاندارد شده، ضمن­‌ این‌که دور گردش فرمان از قفل تا قفل نیز از 2.6 به 2.44 دور کاهش یافته است.

هیوندای سوناتا N Line نسخه Night Edition

در فضای کابین شاهد استفاده از ترکیب چرم ناپا و پارچه میکروفایبر دینامیکا هستیم که با دوخت قرمز و نشان N روی پشت­‌سری­‌ها تزئین شده است. قطعات کروم تیره، صفحه پشت آمپر 12.3 اینچی، نمایشگر مرکزی 10.25 اینچی با پشتیبانی از مسیریاب، سیستم صوتی Bose با 12 بلندگو و سقف شیشه‌­ای پانوراما، از تجهیزات استاندارد این مدل به شمار می‌­آید.

هیوندای سوناتا N Line در مدل استاندارد با قیمت 33,450 دلار به فروش می‌رسد درحالی‌که تنها یک هزار دستگاه از نسخه نایت ادیشن با قیمت 34,750 دلار به ایالات متحده صادر خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران