کوچولوهای سیاه‌پوش

معرفی نسخه Shadow Edition از محصولات مینی

8 آبان 1400 12:39

شرکت مینی قصد دارد نسخه Shadow Edition از محصولات خود را در بریتانیا عرضه کند، تا مشتریان با نیمه تاریک چهره این خودروها آشنا شوند. این پکیج برای مدل‌های برقی، روباز و هاچ‌بک مینی قابل انتخاب است.

مجموعه Shadow Edition به همراه رنگ مشکی میدنایت برای بدنه، سقف و آینه­‌های جانبی به رنگ نقره‌­ای و مشکی براق برای برخی قطعات عرضه می­‌شود.مجموعه Shadow Edition برای مینی‌ کوپر هاچ‌بک و روباز براساس تریم Sport از این مدل‌ها ساخته شده است و به همراه رنگ مشکی میدنایت برای بدنه، سقف و آینه­‌های جانبی به رنگ نقره‌­ای و مشکی براق برای برخی قطعات عرضه می­‌شود.

رینگ‌های 18 اینچی جان کوپر ورکز با جزئیات مشکی و باله سقفی JCW در انتهای بدنه، از دیگر ویژگی­‌های این نسخه به شمار می‌­آید.

نسخه Shadow Edition از مینی‌های برقی هم به رنگ و اجزای مشکی براق آراسته شده‌اند، با این تفاوت که سقف و آینه­‌های جانبی هم با مشکی میدنایت تزئین شده است. این نسخه براساس تریم Level 3 از این محصولات شکل گرفته و به همراه رینگ‌های 17 اینچی Tentacle عرضه خواهد شد.

نسخه Shadow Edition از محصولات مینی

برای نمایش تمایز اعضای این مجموعه با نمونه­‌های استاندارد مینی، یک قطعه مشکی و نقره‌­ای در حد فاصل گلگیر جلو و در نصب شده، ضمن­ این‌که نقوش گرافیکی ویژه این مدل نیز روی کاپوت و کنار گلگیر نقش بسته است.

با ورود به فضای کابین، مواردی شامل تریم مشکی پیانو، صندلی­‌های اسپرت JCW برای سرنشینان جلو، دوخت قرمز روکش فرمان، نمایشگر 8.8 اینچی اطلاعات سرگرمی و نشان Shadow Edition در پارکابی  و داشبورد جلب نظر می­‌کند.

نسخه Shadow Edition از محصولات مینی

چراغ‌های خودکار LED و برف­‌پاک‌کن‌های حساس به باران به صورت استاندارد در تریم Shadow Edition نصب شده است، ولی با پرداخت مبلغ بیشتر، خریداران می­‌توانند پکیج­‌های کامفورت، کامفورت پلاس و نویگیشن پلاس را نیز سفارش دهند.

مینی سه در هاچ‌بک Shadow Edition به عنوان ارزان‌ترین عضو این مجموعه با قیمت 22,340 پوند به فروش می‌­رسد، درحالی‌که مینی الکتریک Shadow Edition به ارزش 35,050 پوند، گران‌ترین نمونه خواهد بود.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، مینی قصد دارد Shadow Edition را در بریتانیا به فروش برساند. درباره احتمال عرضه این مدل در سایر بازارها فعلاً اطلاعی در دسترس نیست.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران