شاسی‌بلند 7 نفره مخصوص بازار خاورمیانه

معرفی ام‌جی RX8 نسخه بلک ادیشن

17 آبان 1400 15:09

شرکت ام‌جی ، نسخه بلک اِدیشن (Black Edition) از شاسی­‌بلند 7 نفره ساخت خود یعنی RX8 را برای عرضه در بازار خاورمیانه شامل امارات و عمان، رونمایی کرده است.

نیروی محرکه ام‌جی RX8 از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ تامین می‌شود، که 220 اسب‌­بخار قدرترا از طریق جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها منتقل می­‌کند.پوشش مشکی برای آینه­‌های جانبی، حاشیه شیشه­‌های جانبی، دستگیره درها و ریل­‌های سقفی و البته نشان Black Edition و خروجی اگزوز از جنس کروم تیره، مهمترین تغییرات ظاهری این نسخه از شاسی­‌بلند ام‌جی است. رینگ‌های 20 اینچی مشکی و رکاب­‌های جانبی برقی، تکمیل‌کننده ویژگی­‌های خاص این مدل خواهد بود.

در فضای کابین این خودرو نیز از روکش چرم مشکی ساخت برند آلمانی Bader استفاده شده است، تا با نام نسخه بلک ادیشن و هویت RX8 به عنوان یک خودروی لوکس، هماهنگ باشد. بنابر ادعای شرکت سازنده، فضای پای سرنشینان ردیف سوم برابر با 884 میلی‌متر است، که بزرگترین در میان خودروهای همرده است.

ام‌جی RX8 نسخه بلک ادیشن

از میان امکانات رفاهی این شاسی‌­بلند بزرگ می‌­توان تهویه صندلی­‌ها، شارژ بی‌سیم تلفن همراه، نمایشگر 10.1 اینچی لمسی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم تهویه مطبوع دومنطقه‌­ای و سقف شیشه‌­ای پانوراما را نام برد.

ام‌جی RX8 به مجموعه‌ای از سامانه‌های ایمنی و دستیار راننده مجهز شده است، که بسیاری موارد از هشدار خروج از خط، سامانه فعال جلوگیری از واژگونی و کروزکنترل گرفته تا سنسورهای جلو و عقب، شش کیسه هوا، سنسور فشار باد تایر و دوربین دید عقب را دربرمی­‌گیرد.

ام‌جی RX8 نسخه بلک ادیشن

نیروی محرکه ام‌جی RX8 از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ تامین می‌شود، که 220 اسب‌­بخار قدرت و 360 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها منتقل می­‌کند. بد نیست بدانید سامانه چهار چرخ محرک این خودرو بسته به شرایط اقدام به تقسیم گشتاور می‌کند و در شش حالت رانندگی قابل انتخاب خواهد بود.

قیمت ام‌جی RX8 Black Edition در خاورمیانه برابر با 28,900 دلار تعیین شده، که البته مالیات و عوارض کشورهای مقصد در آن لحاظ نشده است.

دیدگاه کاربران