همکاری دو برند هموطن برای ایجاد یک پروژه مشترک، امری بسیار خوشایند است. این اتفاق اکنون برای دو برند اهل بریتانیا به وقوع پیوسته؛ جگوار که در سال 1935 تاسیس شده و برند فعال در عرصه مد یعنی باراکوتا (Baracuta) که از سال 1937 در منچستر شروع به کار کرده است.
”همکاری جگوار و باراکوتا به ساخت یک نمونه خاص از جگوار ایی-پِیس P300e پلاگین هیبرید منجر شده است.“نتیجه تجمیع ایدههای طراحان این دو برند بریتانیایی، به ساخت یک نمونه خاص از جگوار ایی-پِیس (E-Pace) P300e پلاگین هیبرید و همچنین یک ژاکت G9 با نشان جگوار منجر شده است. البته همکاری این دو برند در همین نقطه ختم نشده، بلکه آنها قصد دارند در زمینههای وسیعتری از مد، هنر و معماری در سطح اروپا همکاری داشته باشند.
بدنه جگوار E-Pace باراکوتا با رنگ سفارشی Neutro تزئین شده است، درحالیکه در فضای کابین این خودرو شاهد روکش پارچهای با طرح شطرنجی هستیم که در پوشش داخلی ژاکتهای G9 باراکوتا مورد استفاده قرار میگیرد. این روکش در پوشش داخلی درها، سقف و کفپوشها دیده میشود. غیر از این، نشان باراکوتا را میتوان در پشتسری صندلیها، شیشه کوچک عقب و چراغهای خوشامدگویی مشاهده کرد.
اما نشان جگوار روی آستین ژاکت باراکوتا حک شده است، ضمن اینکه نشان ویژه Jaguar x Baracuta هم در پوشش داخلی این لباس سبز رنگ به چشم میخورد.
همکاری این دو برند به تولد The Next Classic Guide منجر شده است، که مجموعهای از چهرههای تاثیرگذار در شبکههای اجتماعی، بلاگرها، هنرمندان و تولیدکنندگان محتوا را برای بازدید از مکانهای فرهنگی بریتانیا و سایر کشورهای اروپا دعوت میکند. این برنامه با هدف برقراری ارتباط میان مکانها، مد و افراد تاثیرگذار روی نسل جدید انجام میشود.
این برنامه در ماه اکتبر و از شهر لندن آغاز شده و با گذر از آلمان، اسپانیا، لهستان و اتریش، تا هفته مد میلان در فوریه 2022 ادامه خواهد داشت. اخبار و مطالب مربوط به این رویداد در پایگاه اینترنتی The Next Classic Guide منتشر میشود.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : motor1.com