• گريت وال کينگ کنگ کنون
  • گريت وال کينگ کنگ کنون
  • گريت وال کينگ کنگ کنون

ورود نسخه اتوماتیک به بازار

کینگ‌ کونگ؛ پیکاپ جدید گریت‌ وال

13 اسفند 1401 14:53

گریت وال کینگ کنگ کنون در جایگاه یک پیکاپ 4WD با قیمت اقتصادی، در اوایل سال 2022 ، با گیربکس شش سرعته دستی و قابلیت انتخاب پیشرانه بنزین‌سوز یا دیزل، معرفی شد. با گذشت نزدیک به یک سال از حضور این خودرو در بازار، اکنون نسخه مجهز به گیرکس شش سرعته اتوماتیک هم رونمایی شده است.

طراحی گریت وال گریت وال کینگ کنگ کنون

چهره گریت وال کینگ کنگ کنون تحت تاثیر جلوپنجره بزرگ کرومی و چراغ‌های تیزگوشه جلو قرار گرفته است. با وجود طول بلند بدنه و گلگیرهای برآمده، ابعاد کوچک رینگ‌ها جلب نظر می‌­کند. در واقع طراحی بدنه این خودرو نه تنها جذاب نیست، بلکه خودروهای یک یا حتی دو دهه پیش را تداعی می­‌کند.

گریت وال کینگ کنگ کنون

گریت وال کینگ کنگ کنون در دو نسخه استاندارد و بدنه بلند عرضه می­‌شود، که البته عرض و ارتفاع هر دو یکسان و به ترتیب برابر با 1.88 و 1.815 متر است. اما طول و فاصله بین محورها در نسخه استاندارد به ترتیب 5.365 و 3.14 و در مدل کشیده برابر با 5.635 و 3.41 متر خواهد بود.

البته هر دو مدل برای حمل 5 سرنشین گنجایش دارد. ظرفیت حمل بار گریت وال کینگ کنگ کنون هم 500 کیلوگرم اعلام شده است، که برای یک پیکاپ با این ابعاد کم به نظر می­‌رسد.

کابین و امکانات گریت وال کینگ کنگ کنون

طراحی فضای کابین گریت وال کینگ کنگ کنون را می­‌توان قابل قبول دانست. روکش چرم مصنوعی، صفحه پشت آمپر دیجیتال، دو خروجی USB، جالیوانی و سنسور عقب، به صورت استاندارد در این خودرو نصب شده است، درحالی‌که نمایشگر مرکزی با دوربین عقب با سفارش مشتری اضافه خواهد شد.

گریت وال کینگ کنگ کنون

مشخصات فنی گریت وال کینگ کنگ کنون

گریت وال کینگ کنگ کنون در نسخه بنزین­‌سوز به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 190 اسب‌­بخار قدرت و 360 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که بسته به گیربکس، شتاب صفر تا صد را در 9.5 یا 9.9 ثانیه فراهم می‌­کند.

در نسخه دیزل، پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 163 اسب­‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور نصب شده است، که دسترسی به سرعت صد کیلومتر برساعت را در 8.5 یا 8.9 ثانیه امکان‌پذیر می‌­کند.

بنابر سفارش مشتری، گریت وال کینگ کنگ کنون به صورت چهار چرخ محرک با قفل دیفرانسیل عقب هم عرضه می­‌شود.

قیمت گریت وال کینگ کنگ کنون

قیمت گریت وال کینگ کنگ کنون با جعبه‌دنده دستی بین 13,900 تا 18,250 دلار تعیین شده است، درحالی‌که نسخه مجهز به گیربکس شش سرعته اتوماتیک با قیمت 14,200 تا 17,500 دلار به فروش می­‌رسد. بنابراین می‌­توان انتظار داشت که مدل جدید، با استقبال بیشتری مواجه شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران