دکوری برای معرفی قسمت جدید فیلم ماتریکس

نمایش مرسدس‌بنز G کلاس در کپسول قرمز

1 دی 1400 15:22

پس از وقفه­‌ای 18 ساله، طرفداران فیلم ماتریکس می‌­توانند از حضور مجدد Neo و Trinity در قسمت دیگری از سری فیلم‌های ماتریس خوشحال باشند. مراسم معرفی این فیلم یعنی Matrix Resurrections که هفته گذشته در سالن Castro Theatre در سانفرانسیسکو برگزار شد، برای طرفداران خودروها نیز جالب بود چراکه شرکت مرسدس‌بنز در همین محل یک دستگاه AMG G63 را در یک کپسول قرمز قرار داده بود.

این چیدمان به بهانه حضور یک دستگاه G550 در چهارمین قسمت ماتریکس انجام شده استطول، عرض و ارتفاع این کپسول قرمز به ترتیب 12، 4 و 3.5 متر اعلام شده است، که برای قرار دادن این آفرودر خوشنام کافی به نظر می­‌رسد. این چیدمان به بهانه حضور یک دستگاه G550 در چهارمین قسمت ماتریکس انجام شده است، که البته نسبت به خودروی خاکستری حاضر در این کپسول به مراتب قدرت کمتری دارد.

بسیاری افراد هنوز موفق به تماشای قسمت جدید ماتریکس نشده‌­اند، اما براساس اعلام مرسدس‌بنز، G کلاس در یکی از صحنه‌­های تعقیب و گریز حضور داشته و به قهرمانان فیلم برای فرار از مهلکه یاری می‌­رساند.

به نظر می‌­رسد مرسدس‌بنز برنامه‌­های زیادی برای G کلاس در سر دارد که یکی از مهمترین آن‌ها می­‌تواند عرضه نسخه برقی باشد. کانسپت برقی EQG که در نمایشگاه مونیخ معرفی شد را می­‌توان همان خودروی موعود دانست که در سال 2024 وارد بازار خواهد شد.

مرسدس‌بنز G کلاس در فیلم ماتریکس

خودروساز آلمانی اخیراً یک نسخه نظامی از این خودرو به نام G350d را برای استفاده در ناوگان خودروهای دولتی، امداد و نجات و ارتش معرفی کرده که براساس اتاق W461 معرفی شده است. البته خروجی پیشرانه شش سیلندر دیزل به ترتیب 35 و 50 درصد قدرت و گشتاور بیشتر تولید می‌کند، که برابر با 245 اسب­‌بخار و 600 نیوتن‌متر خواهد بود. هرچند سابقه معرفی اتاق W461 به سال 1992 می­‌رسد، اما مصرف سوخت به میزان 8 درصد کاهش یافته و در برخی موارد نیز تغییرات متناسب با زمان اتفاق افتاده است.

دیدگاه کاربران