ماجراجویی با ونی مجهز

معرفی نیسان کاراوان Mountain Base

3 دی 1400 11:42

شرکت نیسان چند کانسپت را برای نمایش در نمایشگاه خودرو توکیو آماده ساخته که ون کاراوان Mountain Base هم در میان آنها قرار دارد، خودرویی که برای علاقمندان به سفرهای طبیعتگردی طراحی و ساخته شده است.

از نکات جالب درباره این خودرو، استفاده از پنل­‌های خورشیدی روی سقف و شیشه­‌های جانبی است، که برای تامین انرژی در طول سفر بسیار کارآمد خواهد بود.بخش جلوی بدنه این خودرو به رنگ مشکی درآمده و با رینگ‌های مشکی با تایرهای چهارفصل هماهنگی دارد. قطعات محافظتی چراغ‌های جلو نیز با LED همراه شده درحالی‌که یک نوار چراغ LED هم بالای سقف نصب شده است. دو طرف بدنه هم با روکش طرح چوب تزئین شده است، که خودروهای کلاسیک را به یاد می­‌آورد.

یکی از نکات جالب درباره این خودرو، استفاده از پنل­‌های خورشیدی روی سقف و شیشه­‌های جانبی بوده که برای تامین انرژی در طول سفر بسیار کارآمد خواهد بود.

در فضای کابین هم با روکش‌های چوبی برای کف و دیواره، میز کار، کاناپه و شومینه برقی روبرو هستیم.

نیسان کاراوان Mountain Base

در کنار Mountain Base، ون دیگری هم با نام Myroom معرفی شده که روی بدنه آن با تصاویر شماتیک از کوهستان و البته قطعات مشکی تزئین شده است.

در فضای داخلی این کانسپت ویژه علاوه بر میز و قفسه کتاب، با روکش چوبی به رنگ خاکستری مواجه می­‌شویم که در کنار پنجره­‌های بزرگ، فضایی روشن و دل‌باز پدید آورده است.

نمایشگاه خودرو توکیو از 14 تا 16 ژانویه 2022 برگزار خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران