با الهام از کانسپت فوردزیلا

معرفی شبیه‌ساز رانندگی فورد P1

5 دی 1400 10:41

مسابقات Sim شامل طیف وسیعی از شرکت‌کنندگان است، که ساخته‌های آن‌ها شامل طیف وسیعی است، از طرح‌های ساده خانگی تا آثار حرفه‌ای، که می‌توانند قیمتی معادل یک خودرو واقعی داشته باشند.

گیمر (راننده) پس از ورود به کابین، عینک HP Reverb G2 را می‌گذارد تا تجربه‌ای جدید و فراگیر را به مسابقه مجازی اضافه کند‌.گروه منحصربه‌فرد Team Fordzilla P1 یکی از پیشرفته‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تیم‌ها در این مسابقات است‌. شبیه‌ساز رانندگی P1 ابتدا به عنوان یک رندر در آگوست 2020 معرفی شد و نسخه واقعی و کامل آن با الهام از کانسپت فوردزیلا P1 در ماه دسامبر همان سال، وارد بازار شد‌.

حال این شبیه‌ساز در جدیدترین و آخرین تکامل، همانند کابین خلبان طراحی شده است. گیمر (راننده) پس از ورود به کابین، عینک HP Reverb G2 را   می‌گذارد تا تجربه‌ای جدید و فراگیر را به مسابقه مجازی اضافه کند‌. علاوه بر آن، یک سیستم صوتی، صدا را به داخل کابین می‌فرستد.

تماشاگران می‌توانند مراحل و مسابقه را روی صفحه‌نمایش 10 در 4 متر، تماشا کنند. دوربین‌های 4K، پدال‌ها، فرمان و صورت راننده را نشان می‌دهند تا تماشاگران در جریان دقیق اتفاقات باشند.

شبیه‌ساز رانندگی فورد P1

کابین P1 به یک سیستم نورپردازی خیره‌کننده مجهز شده و فورد می‌گوید هنگامی که سرنشینی ندارد و منتظر کسی است که وارد شده و به مسابقه برود، نفس یک فرد در حال خواب را تقلید می‌کند. چراغ‌های عقب حین بازی به عنوان چراغ ترمز روشن می‌شوند.

برای اجرای بازی و سایر تکنولوژی‌های کابین P1، یک ایستگاه HP Z4 وجود دارد.

کابین P1 در جشنواره بازی‌های Gamergy، از 17 تا 19 دسامبر، به نمایش درآمد و برنامه بعدی فورد برای آن هنوز مشخص نیست.

دیدگاه کاربران