سدان تحسین‌شده ترکیه‌ای با طراحی پینین‌فارینا

معرفی کانسپت توگ ترنزیشن در CES 2022

17 دی 1400 12:10

شرکت TOGG که به‌عنوان جوان‌ترین خودروساز ترکیه شناخته می‌شود، اولین حضور عمومی خود در آمریکا را طی نمایشگاه CES 2022 انتخاب کرد.

جالب‌ترین ویژگی بصری این خودرو، درهای آن است، که به سبک مخالف (موسوم به درهای خودکشی) باز می‌شوند. محصول جدید این شرکت که با همکاری پینین‌فارینا ساخته شده، Transition نام دارد که البته نام عجیبی برای آن محسوب می‌شود. براساس گفته مدیرعامل توگ، همانطور که لوگوی این برند نشان می‌دهد، توگ یک شرکت فتاوری است که مردم را در نقطه اتصال امروز و فردا از طریق راه‌حل‌های حرکتی به یکدیگر متصل کند.

شرکت توگ هنوز درباره اینکه کانسپت فوق یک پیش‌نمایش از نسخه تولیدی در آینده است، یا این‌که صرفاً برای حضور در CES رونمایی شده، خبری منتشر نکرده است. با این حال کارشناسان اطمینان دارند که آنچه ترکیه به لاس‌وگاس آورده طراحی بسیار خوبی دارد.

توگ ترنزیشن در CES 2022

این کانسپت ساختاری مانند یک سدان/فست‌بک بزرگ با نسبت‌های قابل قبول در زوایا و طراحی منطقی دارد. قسمت جلویی ترنزیشن شباهت معناداری با اولین خودروی تولیدی شرکت یعنی شاسی‌بلند C-SUV پیدا کرده که قرار است سال 2023 تولید شود. با این حال به نظر می‌رسد جالب‌ترین ویژگی بصری این خودرو، درهای آن باشد که به سبک مخالف (موسوم به درهای خودکشی) باز می‌شوند.

داخل کابین چهار صندلی با رنگ‌های روشن و سیستم تنظیم مستقل برای هر کدام از سرنشینان دیده می‌شود. داشبورد مانند خودروهای مدرن دارای یک صفحه نمایشگر بسیار عریض چندتکه است، که کل اکوسیستم حرکتی خودرو را برای پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های پیمایشی، اجرا می‌کند.

دیدگاه کاربران