دفتر کار متحرک در کنار نسل جدید نمایشگرها

معرفی محصولات ال‌جی در CES 2022

20 دی 1400 16:08

شرکت LG، کانسپت خودران جدیدی را با نام Omnipod در نمایشگاه CES معرفی کرده است، که اختلاف بین خانه و خودرو را تا حد زیادی کمرنگ می‌کند. این کانسپت به عنوان یک دفتر کار خانگی، مرکز سرگرمی و یا یک سالن، استفاده می‌شود.

این کانسپت به عنوان یک دفتر کار خانگی محرک، مرکز سرگرمی و یا یک سالن، استفاده می‌شود. ال‌جی اطلاعات زیادی را درباره این کانسپت منتشر نکرده است؛ اما دارای صندلی جلو چرخان و صفحه نمایش عریض است که از داشبورد بلند می‌شود. یک دستیار شخصی و یک صندلی عقب تکی دارای حالت خواب نیز در نظر گرفته شده است، که هنگام فعال‌سازی آن، صندلی به حالت افقی در می‌آید و یک زیرپایی ظاهر می‌شود.

با در نظر گرفتن این که ال‌جی در ساخت لوازم الکتریکی آشپزخانه شهرت دارد، تعجب‌آور نیست که در کانسپت خود از نمایشگرهای متعدد، یخچال و قهوه‌ساز استفاده کند. حتی یک جا لباسی با قابلیت نصب برق نیز تعبیه شده تا هنگام رسیدن به مقصد، بهتر به نظر برسید. این مدل دارای حالت‌های سینما و تناسب اندام نیز هست.

دفتر کار متحرک ال‌جی

علاوه بر کانسپت Omnipod، ال‌جی اپلیکیشن Soft V2X را نیز در این نمایشگاه معرفی کرد؛ این اپلیکیشن به عابران پیاده و دوچرخه‌سواران کمک می‌کند تا اطلاعات را با وسایل نقلیه اطراف به اشتراک بگذارند. بنابراین با اشتراک‌گذاری داده‌های سرعت و مکان، پیشاپیش از تصادفات احتمالی باخبر می‌شوند.

علاوه بر آن، ال‌جی یک کابین دیجیتال را نیز معرفی کرد که در واقع نسخه‌ای از مرسدس‌ MBUX هایپراسکرین محسوب می‌شود؛ یک صفحه‌نمایش بزرگ و عریض که از ابزار دیجیتال، سیستم اطلاعات و سرگرمی و یک نمایشگر برای سرنشین جلو، تشکیل شده است‌.

دیدگاه کاربران