• بازسازي دوج چارجر 1969 توسط Ringbrothers
  • بازسازي دوج چارجر 1969 توسط Ringbrothers

مجهز به پیشرانه 8 سیلندر Hellcat

بازسازی دوج چارجر 1969 توسط Ringbrothers

24 دی 1400 17:47

جدیدترین اقدام شرکت Ringbrothers که به عنوان یکی از متخصصان عرصه بازسازی خودروهای کلاسیک شناخته می­‌شود، چیزی نیست جزء نصب پیشرانه 8 سیلندر Hellcat در سینه یک دوج چارجر زرد رنگ مدل 1969.

علاوه بر پیشرانه 8 سیلندر Hellcat، سامانه مدیریت پیشرانه و محور انتقال قدرت از جنس فیبرکربن هم برای این چارجر 1969 درنظر گرفته شده است.این محصول که اکنون با نام Captiv معرفی شده، ترکیبی از ظاهر یک خودروی عضلانی کلاسیک را با پیشرانه­‌ا‌ی مدرن همراه کرده است. نخستین ویژگی  Captiv، کاپوت سفارشی این خودروست که دریچه­‌ای به پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری باز کرده و آن را در معرض دید قرار داده است. زیرسپری جلو، رنگ زرد سفارشی به نام Pile Up با نوارهای مشکی روی بدنه و البته خروجی­‌های اگزوز که از دو طرف گلگیر عقب به بیرون سرک کشیده‌­اند، سایر نکات قابل توجه Captiv بشمار می‌­آید.

علاوه بر پیشرانه 8 سیلندر Hellcat، سامانه مدیریت پیشرانه و محور انتقال قدرت از جنس فیبرکربن هم برای Captiv درنظر گرفته شده است. نیروی موتور این نسخه خاص از چلنجر با کمک جعبه‌دنده شش سرعته دستی به رینگ‌های ساخت HRE منتقل می‌­شود. رینگ‌هایی که با تایرهای Pilot Sport 4S ساخت میشلن پوشانده شده‌اند.

بازسازی دوج چارجر 1969 توسط Ringbrothers

برای متوقف ساختن این خودروی آمریکایی نیرومند هم از ترمزهای شش پیستون ساخت Baer یاری گرفته شده که با کمک‌فنرهای قابل تنظیم هماهنگ شده‌­اند.

در فضای کابین این دوج چارجر هم با فرمانی از جنس فیبرکربن و با شاخه‌­های آلومینیومی، صفحه پشت آمپر دیجیتال و نمایشگر مرکزی در بخش پایینی کنسول میانی مواجه هستیم، که حال و هوایی مدرن برای آن به ارمغان آورده است.

بازسازی دوج چارجر 1969 توسط Ringbrothers

بد نیست بدانید Captiv بنابر سفارش راننده نیوزیلندی مسابقات اتومبیلرانی یعنی Greg Murphy شکل گرفته است، که چهار پیروزی در مسابقه Bathurst 1000 را در کارنامه خود دارد. مراحل اولیه آماده‌سازی و جدا کردن قطعات بدنه چارجر 69 ابتدا در نیوزیلند انجام شده، پیش از آنکه خودرو را برای ادامه فرآیند بازسازی به گاراژ Ringbrothers در ایالت ویسکانسین آمریکا منتقل کنند. در نهایت 4 هزار ساعت زمان صرف شده است، تا پروژه ساخت Captiv به سرانجام برسد.

دیدگاه کاربران