کسب 5 ستاره در تست ANCAP

عملکرد عالی لندکروزر 2022 در تست‌های تصادف

26 دی 1400 15:25

به نظر می‌­رسد غیر از جذابیت ظاهری و توانایی قابل توجه در آفرود، یک ویژگی مهم دیگر یعنی امنیت سرنشینان را هم باید به مزیت­‌های نسل جدید تویوتا لندکروزر اضافه کرد.

5 ستاره ANCAP به تمام تریم‌های لندکروزر به جزء GR اسپرت اعطا شده، چراکه نسخه مذکور هنوز مورد بررسی این موسسه قرار نگرفته است.خودروهای وارد شده به قاره استرالیا که کشورهای استرالیا، نیوزیلند و چند جزیره در همسایگی آن‌ها را شامل می­‌شود، توسط موسسه ANCAP مورد آزمایش قرار می‌­گیرند تا میزان ایمنی آن‌ها مشخص شود. این موسسه اخیرا به سراغ لندکروزر رفته و به لطف عملکرد درخور تحسین این خودرو در مراحل مختلف، 5 ستاره ایمنی به آن اعطاء کرده است.

لندکروزر 2022 در بخش ایمنی سرنشینان بزرگسال امتیاز 89 درصد را به دست آورده درحالی‌که امتیاز برخورد جانبی هم بسیار خوب بوده است. امتیاز سرنشینان کودک هم 88 درصد اعلام شده که عدد خوبی است، هرچند که ANCAP به عدم وجود گیره مناسب برای صندلی کودک در ردیف سوم اشاره کرد و به مالکان لندکروزر پیشنهاد کرده صندلی کودک را در این بخش قرار ندهند.

 تست تصادف ANCAP لندکروزر 2022

امتیاز لندکروزر برای حفاظت از آسیب‌­پذیرترین افراد حاضر در معابر یعنی عابرین پیاده، امتیاز 81 درصد را دریافت کرده درحالی‌که در بخش سامانه دستیار ایمنی، عدد 77 درصد برای این خودرو به ثبت رسیده است.

لازم به ذکر است که تویوتا لندکروزر 2022 به مواردی شامل ترمز خودکار اضطراری، دستیار حرکت بین خطوط ، هشدار خروج از خط و کیسه هوا برای زانوی راننده و سرنشین جلو مجهز شده است.

 تست تصادف ANCAP لندکروزر 2022

نکته مهم اینکه 5 ستاره ANCAP به تمام تریم­‌های لندکروزر به جزء GR اسپرت اعطا شده، چراکه نسخه مذکور هنوز مورد بررسی این موسسه قرار نگرفته است.

موسسه ANCAP ضمن اشاره به احتمال بیشتر خطرآفرینی خودروهای بزرگ برای سایرین، از تمرکز خود بر بهبود ایمنی این خودروها به کمک سامانه­‌های ایمنی خبر داده است. خانم کارلا هور وگ مدیر موسسه ANCAP، افزایش ایمنی تویوتا لندکروزر 2022 نسبت به قبل خود را تحسین کرده و آن را خبری خوش برای علاقمندان این خودرو در استرالیا و نیوزیلند دانسته است.

دیدگاه کاربران