• نيسان جوک Kiiro
  • نيسان جوک Kiiro
  • نيسان جوک Kiiro
  • Nissan Juke Kiiro Special Edition

نسخه‌ای خاص به مناسبت نمایش فیلم بتمن

معرفی نیسان جوک Kiiro

6 بهمن 1400 13:02

به مناسبت شروع نمایش فیلم بتمن در لندن از تاریخ چهارم مارس، شرکت نیسان یک نسخه تولید محدود از مدل جوک را به بازار بریتانیا معرفی کرده است.

نیسان قصد دارد 5 هزار دستگاه از جوک Kiiro Special Edition را تولید کند.با وجود آن‌که بتمن را معمولاً با رنگ‌های تیره به یاد می­‌آوریم، نیسان لقب Kiiro Special Edition را برای این نسخه از جوک انتخاب کرده که در زبان ژاپنی به معنای زرد است. البته این نام چندان هم بی­‌ارتباط نیست، چراکه برای تزئین برخی جزئیات روی سپرها و رکاب جانبی از رنگ زرد استفاده شده است.

بخش اعظم بدنه با خاکستری سرامیک پوشانده شده است، درحالی‌که سقف و آینه­‌های جانبی مشکی با نقوش گرافیکی سفید تزئین شده است. فرم بدنه این جوک سفارشی با رینگ‌های مشکی براق 19 اینچی تکمیل می‌شود.

نیسان جوک Kiiro

روکش پارچه‌­ای مشکی صندلی­‌ها در کنار قطعات چرم مشکی و خاکستری با دوخت زرد قرار گرفته و ترکیبی چشم‌نواز پدید آورده است، درحالی‌که پلاک فلزی روی داشبورد هم هویت این خودرو به عنوان یک مدل سفارشی را نمایش می‌­دهد.

نمایشگر 8 اینچی لمسی با رابط کاربری NissanConnect از اندروید اتو، اپل کارپلی، دستیار گوگل، آمازون الکسا و نقشه­‌های تام‌­تام پشتیبانی می­‌کند.

نیسان قصد دارد 5 هزار دستگاه از جوک Kiiro Special Edition را تولید کند، که 500 دستگاه برای بازار بریتانیا درنظر گرفته شده است. درباره قیمت این نسخه هنوز خبری در دسترس نیست.

نیسان جوک Kiiro

این نخستین باری نیست که نسخه ویژه‌ای از جوک با اسامی رنگ‌ها در زبان ژاپنی معرفی شده، چراکه پیش از این هم مدل‌های Kuro و Shiro به معنای مشکی و سفید هم از نسل نخست جوک عرضه شده بود.

نسل دوم نیسان جوک از سال 2019 و براساس پلتفرم CMF-B تولید می­‌شود. این خودرو در بریتانیا تنها با پیشرانه یک لیتری سه سیلندر توربوشارژ با 112 اسب‌­بخار قدرت و 200 نیوتن‌متر گشتاور به همراه جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا دوکلاچه اتوماتیک با قیمت 25,980 الی 34,775 دلار به فروش می‌رسد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران