• بستيون T77 Pro
  • بستيون T77 Pro

بازیگری جدید در بازار شاسی‌بلندها

معرفی بستیون T77 Pro

6 بهمن 1400 14:25

این روزها و با افزایش سرسام‌آور تنوع محصولات در بازار خودرو، طراحی ظاهری به یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب محصول تبدیل شده است. به نظر می­‌رسد محصول جدید برند بستیون که سابقاً با نام بسترن شناخته می‌شد و به عنوان زیرمجموعه‌­ای از گروه FAW فعالیت می­‌کند، بتواند در این زمینه سربلند باشد.

بستیون T77 Pro که با قیمت 150 هزار یوان (23,600 دلار) به مشتریان معرفی شده، یک کراس‌اور 5 نفره است. بستیون T77 Pro که با قیمت 150 هزار یوان (23,600 دلار) به مشتریان معرفی شده، یک کراس‌اور 5 نفره است. طراحی ظاهری این خودرو در عین بهره‌­مندی از عناصر مد روز همچون جلوپنجره شش ضلعی با جزئیات نقره‌­ای، بیشتر تحت تاثیر خطوط مستقیم و زاویه‌دار قرار گرفته و تاحدی به محصولات اروپایی شباهت دارد.

طول، عرض و ارتفاع این کراس‌اوری چینی به ترتیب 4525، 1845 و 1615 میلی‌متر است. فاصله محوری 2700 میلی‌متری نیز نوید کابینی جادار می‌دهد.

در کابین با تکنولوژی‌ها و امکانات متنوعی روبرو می‌شوید. غیر از سیستم اطلاعات سرگرمی با رابط کاربری D-Life 4.0 با پشتیبانی از دستیار صوتی، سامانه هوشمند هولوگرافیک 3 بعدی هم در این خودرو پیش‌بینی شده که 5 شخصیت مجازی را برای سرنشینان به معرض نمایش می­‌گذارد.

بستیون T77 Pro

قابلیت‌­های سامانه دستیار پارک خودکار بستیون T77 Pro نسبت به نمونه قبلی افزایش یافته است، درحالی‌که سامانه دیگری به نام DAW هم، راننده را زیرنظر گرفته و در صورت تشخیص خواب­‌آلودگی، به وی هشدار می­‌دهد.

سامانه هوشمند تشخیص حداکثر سرعت نیز می­‌تواند سرعت مجاز را به راننده یادآوری کند. سامانه تصویری پارک پانورامیک AVS هم با نمایش تصویری کامل از محیط اطراف خودرو، راننده را از شرایط پیرامون آگاه کرده و احتمال آسیب به بدنه را به حداقل می­‌رساند.

علاوه‌بر همه این‌ها، سیستم فیلتراسیون هوای کابین و همچنین قابلیت گرم‌کن برای دوربین وسط را هم نباید از قلم انداخت.

بستیون T77 Pro

در بخش فنی بستیون از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو بهره گرفته است، که 166 اسب‌بخار قدرت و 258 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. برای همراهی این پیشرانه، گیربکس 6 سرعته دستی و یا 7 سرعته اتوماتیک کلاچ دوبل قابل انتخاب است.

شرکت بستیون برای ترغیب مشتریان به خرید T77 Pro، مواردی همچون تعویض روغن رایگان به مدت 5 سال و همچنین تسهیلات دیگری برای سرویس‌های دوره‌ای این خودرو را ارائه می­‌کند.

دیدگاه کاربران