• جيپ واگونير هزار اسب‌بخاري
  • جيپ واگونير هزار اسب‌بخاري
  • جيپ واگونير هزار اسب‌بخاري
  • جيپ واگونير هزار اسب‌بخاري
  • جيپ واگونير هزار اسب‌بخاري

قدرت دوباره برای پیرمرد محبوب

جیپ واگونیر هزار اسب‌بخاری

4 اسفند 1400 16:25

بازسازی خودروهای کلاسیک، هر روز بیشتر مورد توجه علاقمندان قرار می‌گیرد. اکنون تیمی از متخصصان ساکن در ایالت تگزاس هم به سراغ جیپ واگونیر رفته تا این خودروی کلاسیک را به پیشرانه مدرن مجهز سازد.

خریدار این خودرو می­‌تواند یکی از سه پیشرانه HEMI را انتخاب کند که به ترتیب 485، 707 و هزار اسب­‌بخار قدرت تولید می‌کنند.معمولاً در هنگام بازسازی یک خودروی کلاسیک، تمرکز بر تامین و نصب قطعات مشابه نمونه اصلی قرار دارد، اما تیم Vigilante کار بسیار متفاوتی انجام داده، چراکه بدنه این جیپ واگونیر را اسکن نموده و سپس با نرم‌­افزار CAD، یک شاسی جدید برای آن طراحی کرده است.

نخستین هدف از این کار، ساخت یک شاسی با مقاومت بیشتر از نمونه اصلی بوده که سازگاری بیشتری با توان بالای پیشرانه داشته باشد. آسیب‌های وارد شده به شاسی قبلی در طول سالیان متمادی، احتمال دیگری بوده که Vigilante مورد توجه قرار داده است.

جیپ واگونیر هزار اسب‌بخاری

گذشته از همه این‌ها، نصب متعلقات مدرن روی یک شاسی قدیمی امری بسیار سخت و حتی ناممکن است، که با وجود شاسی جدید، امکان‌پذیر خواهد بود. کالیبر ترمزهای شش پیستون، رینگ‌های 17 اینچی، کمک‌­فنرهای آیباخ و فنرهای Fox، تنها جزئی از موارد مذکور است.

خریدار این خودرو می­‌تواند یکی از سه پیشرانه HEMI را انتخاب کند که به ترتیب 485، 707 و هزار اسب­‌بخار قدرت تولید می­‌کنند. قیمت پایه خودرو با پیشرانه نخست، 295 هزار دلار درنظر گرفته شده درحالی‌که در صورت انتخاب دو پیشرانه Hellcat و Hellephant، باید 15 یا 25 هزار دلار اضافه نیز پرداخت شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران