• تيونينگ شورولت کلرادو توسط SVE
  • تيونينگ شورولت کلرادو توسط SVE
  • تيونينگ شورولت کلرادو توسط SVE

2.4 برابر قوی‌­تر از نسخه استاندارد

تیونینگ شورولت کلرادو توسط SVE

6 اسفند 1400 18:17

شورولت کلرادو ZR2 در حالت استاندارد هم یک خودروی نیرومند است، اما یک شرکت تیونر به نام SVE، دستی به سر و روی این خودرو کشیده و آن را به یک هیولا تبدیل کرده است.

محصول SVE که با نام Xtreme Off معرفی شده، به پیشرانه 8 سیلندر 5.3 لیتری با 750 اسب­‌بخار قدرت و 814 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است.کلرادو ZR2 در حالت استاندارد با پیشرانه 3.6 لیتری شش سیلندر به قدرت 308 اسب­‌بخار یا 2.8 لیتری توربودیزل 4 سیلندر با 181 اسب­‌بخار نیرو قابل خرید است، اما محصول SVE که با نام Xtreme Off معرفی شده، به پیشرانه 8 سیلندر 5.3 لیتری با 750 اسب­‌بخار قدرت و 814 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که 2.4 برابر قوی‌­تر از قدرتمندترین نسخه استاندارد کلرادو خواهد بود.

غیر از پیشرانه نیرومند، یک جعبه‌دنده 8 سرعته هوی دیوتی، ترنسفرکیس بزرگتر و محورهای انتقال قدرت قدرتمندتر نیز برای محصول SVE نصب شده است، تا مجموعه‌­ای متناسب پدید آید.

سیستم اگزوز فولادی با دو خروجی، سیستم ترمز با کالیپرهای شش پیستون قرمز و دیسک‌­های 13.6 اینچی برای محور جلو، افزایش 10 سانتی‌متری ارتفاع بدنه و رینگ‌های 18 اینچی با تایرهای Nitto Recon Grappler، سایر تغییرات فنی این پیکاپ نیرومند است.

تیونینگ شورولت کلرادو توسط SVE

SVE ظاهر سیلورادو را فراموش نکرده و دریچه کاپوت از جنس مواد کامپوزیت و همرنگ با بدنه، قطعات الحاقی روی گلگیرها و نشان Xtreme روی نقاط مختلف بدنه را اضافه کرده است. با پرداخت مبلغ بیشتر، می­‌توان موارد دیگری همچون تایر زاپاس در محفظه بار، چراغ‌های سقفی و رکاب­‌های جانبی تاشو را نیز سفارش داد.

تغییرات فضای کابین بسیار جزئی بوده و به نصب نشان Xtreme  روی پشت‌­سری‌ها و کفپوش محدود شده است، هرچند که تریم داخلی بنابر سفارش خریدار، تغییر می­‌کند.

SVE قصد دارد تنها 50 دستگاه از Xtreme Off Road را با دریافت رقم پایه 85 هزار دلار به فروش برساند. لازم به ذکر است که وظیفه تامین خودروی اصلی یعنی شورولت کلرادو ZR2 هم برعهده مشتری خواهد بود.

دیدگاه کاربران