• فيات پالس آبارث 2022
  • فيات پالس آبارث 2022
  • فيات پالس آبارث 2022
  • فيات پالس آبارث 2022

نخستین کراس‌اور آبارث

معرفی فیات پالس آبارث 2022

25 اسفند 1400 16:31

در سال‌های اخیر، برخی محصولات فیات که با تغییرات فنی و ظاهری همراه شده است، تحت برند آبارث به فروش می‌­رسد. البته تعداد این محصولات زیاد نیست، چراکه در حال حاضر تنها دو مدل 595 و 695 که براساس فیات 500 شکل گرفته، در اروپا به فروش می‌­رسد.

انتظار می‌­رود پیشرانه 1.3 لیتری توربوشارژ با 185 اسب‌­بخار قدرت برای پالس آبارث نصب شود، پیشرانه‌­ای که در حال حاضر برای برخی محصولات فیات و جیپ ارائه می­‌شود.اما در آن سوی کره زمین و در آمریکای جنوبی هم فیات برای معرفی برند آبارث تلاش‌­هایی انجام داده است، که شامل ارائه فیات استیلو آبارث در سال 2002 و فیات 500 آبارث در سال 2014 می­‌شود. البته ارائه این خودروها تقریبا با شکست مواجه شد، چراکه به ترتیب 942 و 283 دستگاه از این دو محصول در برزیل به فروش رسید.

اکنون فیات برای تثبیت جایگاه آبارث در آمریکای جنوبی، روش بسیار متفاوتی انتخاب و یک محصول اختصاصی را برای این منطقه معرفی کرده است.

فیات پالس آبارث، نسخه تغییر یافته از فیات پالس است، یک هاچ‌بک مرتفع 4.1 متری که از مدتی پیش در برزیل به فروش می‌­رسد. نکته جالب این‌که با وجود حضور اسم فیات در نام این خودرو، تنها لوگوی آبارث روی بدنه آن به چشم می­‌خورد.

چهره فیات پالس آبارث به واسطه سپرهای جدید، رینگ‌های 18 اینچی، خروجی اگزوز دوتایی و قطعات مشکی بدنه، نسبت به نسخه استاندارد پالس متمایز شده است. البته هنوز اطلاعات چندانی درباره آبارث پالس منتشر نشده است، ولی با توجه به وعده عرضه این خودرو در سه ماهه چهارم سال 2022، به نظر می­‌رسد فیات برای اعلام جزئیات بیشتر، فرصت زیادی در اختیار دارد.

فیات پالس آبارث 2022

انتظار می‌­رود پیشرانه 1.3 لیتری توربوشارژ با 185 اسب‌­بخار قدرت برای پالس آبارث نصب شود، پیشرانه‌­ای که در حال حاضر برای برخی محصولات فیات و جیپ ارائه می­‌شود. تقویت سیستم تعلیق و ترمزها و البته انتقال نیرو به محور جلو، از دیگر ویژگی­‌های قابل انتظار برای این مدل است.

فروش فیات پالس آبارث از طریق نمایندگی­‌های منتخب فیات در برزیل انجام خواهد شد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و این خودرو با استقبال مشتریان مواجه شود، می‌­توان انتظار داشت که سایر محصولات آبارث هم به برزیل وارد شوند.

دیدگاه کاربران