• اسکوتر برق Rena Max
  • اسکوتر برق Rena Max
  • اسکوتر برق Rena Max
  • اسکوتر برق Rena Max
  • اسکوتر برق Rena Max
  • اسکوتر برق Rena Max

شکل جدید حمل و نقل در خاورمیانه

معرفی اسکوتر برق Rena Max

13 فروردین 1401 17:14

شرکت برق (Barq) که در شهر دوبی در امارات متحده عربی فعالیت دارد را مدتی پیش و به علت معرفی یک دوچرخه برقی و همچنین پهپادی به نام YAS 1 شناختیم. این استارت‌­آپ اهل خاورمیانه اکنون یک وسیله نقلیه جدید معرفی کرده که می‌­تواند برای کسب و کارهای این منطقه و همچنین شمال آفریقا، کارآمد باشد.

Rena Maxباتری 5.6 کیلووات ساعتی و قابل تعویض Rena Max در کنار موتور برقی 9 کیلووات قرار گرفته و می‌­تواند شعاع حرکتی برابر با 145 کیلومتر را برای این اسکوتر فراهم نماید. یک اسکوتر برقی است، که در همکاری میان برق، رستوران زنجیره‌­ای Americana و پلتفرم تحویل در محل Jahez طراحی و ساخته شده است. برق هدف از طراحی این محصول را گسترش حمل و نقل برقی در خاورمیانه اعلام نموده و به برخی نوآوری‌­ها همچون قابلیت خنک­‌شونده باتری، مدیریت نرم­‌افزاری و سفارشی­‌سازی محفظه بار اشاره کرده است.

محفظه بار برق Rena Max کاملاً عایق شده و به قابلیت کنترل دما مجهز شده است، که برای حمل موادغذایی بسیار مفید خواهد بود. سیستم قفل الکترونیکی این بخش، تمام عملیات باز و بسته شدن محفظه را مورد پایش قرار می­‌دهد تا امنیت محموله به خطر نیافتد.

باتری 5.6 کیلووات ساعتی و قابل تعویض Rena Max در کنار موتور برقی 9 کیلووات قرار گرفته و می‌­تواند شعاع حرکتی برابر با 145 کیلومتر را برای این اسکوتر فراهم نماید. حداکثر سرعت این اسکوتر نیز 97 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

اسکوتر برق Rena Max

قابلیت دنده عقب، چند حالت راندن و نمایشگر لمسی LCD در اندازه 8 اینچ، از دیگر ویژگی­‌های برق Rena Max است.

انتظار می­‌رود که تولید Rena Max از اواخر سال 2022 و در تیراژ 50 هزار دستگاه آغاز شود. در ابتدای عرضه، کشورهای مصر، امارات متحده و عربستان سعودی به عنوان بازار هدف این اسکوتر شناخته می­‌شود. قرار است Rena Max به صورت اقساطی نیز به فروش برسد.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت و قیمت روز موتور سیکلت را در باما دنبال کنید.

شرایط فروش کویر موتور

جهت مشاهده آخرین قیمت محصولات کویر موتور شامل انواع موتورسیکلت کویر، موتورسیکلت وسپا، موتورسیکلت KTM اتریش و سایر محصولات کویر موتور، مقاله شرایط اقساطی کویر موتور را مطالعه کنید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : paultan.org

دیدگاه کاربران