•  لندرور رنجرور منهارت ووگ RV 650
  •  لندرور رنجرور منهارت ووگ RV 650
  •  لندرور رنجرور منهارت ووگ RV 650
  •  لندرور رنجرور منهارت ووگ RV 650
  •  لندرور رنجرور منهارت ووگ RV 650

فقط برای مشتریان خاورمیانه

پروژه متفاوت منهارت برای رنجرور

13 فروردین 1401 17:59

شرکت تیونینگ منهارت به ندرت وسایل نقلیه‌ای غیر از ب‌ام‌و، مرسدس‌بنز و آئودی را زیر تیغ می‌برد. اما یکی از آخرین پروژه‌های این شرکت، روی لندرور رنجرور جدید اجرا شده است.

این نسخه خاص از لندرور رنجرور، ووگ RV 650 نام دارد و طراحی مطابق با استانداردهای همیشگی منهارت دارد.این خودروی انگلیسی یکی از داغ‌ترین محصولات در شاسی‌بلندهای لوکس به حساب می‌آید. بنابراین نباید تعجب کرد، که این تیونر آلمانی جادوی خود را به‌خوبی روی آخرین ویرایش این شاسی‌بلند اجرا کرده باشد. این خودرو ووگ RV 650 نام دارد و طراحی مطابق با استانداردهای همیشگی منهارت دارد.

ارتقای بصری در نگاه اول ظریف است و شامل مجموعه‌ای از چرخ‌های آلیاژی چندپره می‌شود. واضح‌ترین تغییر، ترکیب رنگ بیرونی جدید است که جلوه‌ای یک‌دست مشکی با جزئیات طلایی دارد. رینگ‌ها نیز با همان رنگ طلایی ساخته شده است. استفاده از این رنگ در بخش‌های جلوپنجره و اطراف دیفیوزر نیز دیدنی شده است.

مطمئناً طراحی بیرونی برای بسیاری از مشتریان جذاب نخواهد بود. با این حال منهارت می‌گوید این یک پروژه ویژه برای مشتریان ویژه است.

 لندرور رنجرور منهارت ووگ RV 650

در فضای داخلی نیز همان فرمول بیرونی دیده می‌شود. به جرات می‌توان گفت که تقریباً هر سطحی که بتوان لمس کرد با چرم ظریف پوشانده شده است. البته مشتریان این فرصت را دارند که بخش‌های خاصی از کابین را بر اساس سلیقه خود سفارش دهند.

وقتی صحبت از منهارت به میان می‌آید، معمولاً درمورد چیزهای بیشتری نسبت به ظاهر صحبت می‌کنیم. تیونر نمی‌گوید که از چه پیشرانه‌ای برای این خودرو استفاده کرده ولی گفته شده که خروجی آن تا 650 اسب‌بخار افزایش پیدا کرده است. این یعنی احتمالاً برای آن یک قلب 4.4 لیتری دو توربو هشت سیلندر Vشکل انتخاب شده است.

 لندرور رنجرور منهارت ووگ RV 650

منهارت تا این لحظه جزئیات قیمت و زمان فروش را فاش نکرده است. اگرچه می‌گوید ووگ RV 650 از هم‌اکنون برای ثبت‌سفارش در دسترس است ولی فقط برای مشتریان خاورمیانه.

دیدگاه کاربران