• موتورسيکلت هاسکوارنا اسوارتپيلن
  • موتورسيکلت هاسکوارنا اسوارتپيلن
  • موتورسيکلت هاسکوارنا اسوارتپيلن
  • موتورسيکلت هاسکوارنا ويتپيلن 401
  • موتورسيکلت هاسکوارنا ويتپيلن 401

اسوارتپیلن و ویتپیلن 401 معرفی شدند

سبد 2022 هاسکوارنا با 2 محصول جذاب

19 فروردین 1401 11:44

شرکت سوئدی Husqvarna سال 2022 را با به‌روزرسانی بصری روی مدل‌های Svartpilen و Vitpilen 401 آغاز کرد. هم‌چنین با حذف نسخه 250 سی‌سی حالا شاهد حضور اسوارتپیلن 125 هستیم. این دو محصول با قیمت کمی بیشتر از 7 هزار دلار آماده ثبت سفارش هستند.

این دو موتورسیکلت زیبا از هاسکوارنا، ساختار مکانیکی مشابه با کی‌تی‌ام Duke 390 دارند، که شامل پیشرانه 373 سی‌سی مطابق با استاندارد یورو 5 می‌شود.این دو موتورسیکلت زیبا از هاسکوارنا، ساختار مکانیکی مشابه با کی‌تی‌ام Duke 390 دارند، که شامل پیشرانه 373 سی‌سی مطابق با استاندارد یورو 5 می‌شود. خروجی آن 44 اسب‌بخار قدرت و 37 نیوتن‌متر گشتاور برآورد شده است. این خروجی توسط یک گیربکس شش سرعته با فناوری کلاچ PASC به صورت زنجیری منتقل می‌شود.

از جمله تجهیزات استاندارد هسکوارناهای جدید می‌توان به سیستم تعلیق WP APEX برای بازوهای دوشاخه قابل تنظیم جلو و مونو شوک قابل تنظیم در عقب اشاره کرد. شرکت می‌گوید شیفتر جدید تعویض دنده، امکان تعویض سریع‌تر را نیز فراهم کرده است.

ترمزها از سوی زیرمجموعه ارزان‌ قیمت برمبو یعنی ByBre تامین شده‌اند که به صورت کالیپرهای تک هیدرولیک برای جلو و عقب طراحی شده‌اند. اما در مقابل، چرخ‌های 17 اینچی آن با فناوری ABS دوکاناله بوش تقویت شده‌اند.

وزن مدل 401 چیزی حدود 150 کیلوگرم اعلام شده است. این یعنی تقریباً هم‌وزن اسوارتپیلن. ارتفاع صندلی 835 میلی‌متر و حجم مخزن سوخت 9.5 لیتر ثبت شده است.

موتورسیکلت هاسکوارنا اسوارتپیلن و ویتپیلن 401

سیستم روشنایی این موتورسیکلت به صورت تمام LED در نظر گرفته شده است. جالب‌تر آنکه نمایشگر جلوی راکب نیز به صورت LCD تمام دیجیتالی است.

بد نیست بدانید هاسکوارنا سال 2021 با وجود همه‌گیری ویروس کرونا و قرنطینه‌های پیاپی و مشکلاتی که در زنجیره تامین پیش آمد، توانست 60 هزار 801 دستگاه موتورسیکلت بفروشد. معرفی محصول پرچم‌دار Norden 901 که یک تورینگ ماجراجویانه به حساب می‌آید، سهم بزرگی در این موفقیت ایفا کرده بود.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت و قیمت روز موتور سیکلت را در باما دنبال کنید.

مترجم : نیما حدادی

منبع : paultan.org

دیدگاه کاربران