• شاسي بلند چيني Hongqi  هونگچي LS7
  • هونگچي LS7
  • هونگچي LS7
  • هونگچي LS7
  • هونگچي LS7
  • هونگچي LS7
  • هونگچي LS7
  • هونگچي LS7
  • هونگچي LS7

شاسی‌بلند لوکس چینی

معرفی هونگچی LS7

21 مرداد 1401 13:41

شرکت هونگچی به عنوان زیرمجموعه­‌ای از گروه FAW، به ساخت خودروهای لوکس و گران‌قیمت مشغول است. جدیدترین محصول این برند، یک شاسی­‌بلند بزرگ به نام LS7 است که از سوی برخی رسانه‌­ها به عنوان گران‌ترین خودروی چینی از این رده معرفی می‌­شود.

هونگچی با معرفی شاسی­‌بلند 5.2 متری LS5 در نمایشگاه خودرو شانگهای 2015، از نیت خود برای ورود به این کلاس خبر داده بود. انتظار برای معرفی خودروی بعدی طولانی شد، تا این‌که سروکله­ LS7 با تفاوت‌های اساسی نسبت به مدل قبلی پیدا شد.

طراحی هونگچی LS7

جلوپنجره آبشاری، ورودی هوای بزرگ، فرم چراغ‌ها و تریم کروم حاشیه پنجره‌­ها و دستگیره درها، در کنار رنگ مشکی cinnabar بدنه، ظاهری اشرافی برای این خودرو پدید آورده است. فعلا رنگ دیگری برای هونگچی LS7 قابل سفارش نیست. در نمای عقب هم باله سقفی بزرگ، چراغ‌های LED و تریم کروم به چشم می­‌خورد.

شاسی بلند چینی Hongqi  هونگچی LS7

ابعاد هونگچی LS7 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 5.695، 2.095، 1.985 و 3.309 متر اعلام شده است، که این خودرو را در ابعاد مشابه با لینکلن نویگیتور و کادیلاک اسکالید نمایش می­‌دهد.

کابین و امکانات هونگچی LS7

طول درهای عقب، یک و نیم برابر درهای جلو به نظر می­‌رسد، که نشانه‌­ای از اهمیت به راحتی سرنشینان عقب در هونگچی LS7 است. این مورد دور از واقعیت نیست چراکه برخلاف انتظار، با یک خودروی خانوادگی هفت نفره روبرو نیستیم، بلکه فضای عقب برای حضور دو سرنشین طراحی شده است.

شاسی بلند چینی Hongqi  هونگچی LS7

در کابین هونگچی LS7 نمایشگرهای دیجیتال پشت آمپر و اطلاعات سرگرمی، فرمان دو شاخه، ساعت عقربه‌­ای، تریم چوب، جزئیات طلایی و روکش چرم قهو­­ه‌­ای جلب نظر می‌­کند.

در بخش عقب، دو صندلی مجزا با زیرپایی و کنسول میانی با کلیدهای کروم مربوط به تنظیمات، قابل مشاهده است. علاوه‌براین تنظیم برقی، گرم‌کن و تهویه برای تمامی صندلی­‌ها پیش‌­بینی شده است

مشخصات فنی هونگچی LS7

شاسی بلند چینی Hongqi  هونگچی LS7

قوای حرکتی هونگچی LS7 از پیشرانه 4 لیتری توربوشارژ 8 سیلندر تامین شده است، که 360 اسب‌­بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک، به تمام چرخ‌ها ارسال می‌­شود.

شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت این شاسی­‌بلند بزرگ به ترتیب 9.1 ثانیه و 200 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

قیمت و برنامه تولید هونگچی LS7

با اعلام قیمت هونگچی LS7، می­توان این شاسی‌­بلند بزرگ را یکی از گران‌قیمت‌ترین خودروهای ساخت چین به شمار آورد. هونگچی LS7 با قیمت 202.562 الی 217.400 دلار به فروش می‌­رسد.

هونگچی قصد دارد تولید LS7 را از نیمه دوم سال جاری آغاز نماید. نخستین مشتریان این خودرو، ارگان­‌های دولتی چین خواهد بود، ولی فروش به مشتریان حقیقی نیز منعی ندارد. قیمت این شاسی­‌بلند بزرگ هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه کاربران