• لوکانو 8

شاسی‌بلندی آفرود و لوکس از گروه ماموت

شمارش معکوس برای ورود لوکانو 8

26 دی 1402 13:39

لوکانو به‌عنوان یک برند جدید شاسی‌بلند آفرود، وارث ژن‌های فنی و لوکس خودروهای کلاسیک آفرود است و با قابلیت‌های رانندگی هوشمند نوآورانه و عملکرد ایمنی از کلاسیک‌ها پیشی می‌گیرد، بنابراین توجه مردم را به خود جلب می‌کند. 

برند LUCANO شاسی‌بلندهای آفرودی را امسال به بازار خودرو عرضه خواهد کرد. به گفته منابع موثق، یکی دیگر از محصولات شاسی بلند آفرود لوکانو، LUCANO 8 نام دارد و انتظار می رود در نیمه دوم سال جاری در بازار ایران عرضه شود.

به عنوان یکی دیگر از شاهکارهای لوکانو، LUCANO 8 از نظر طراحی بیرونی، پیکربندی کابین و عملکرد قدرت، سبک فوق‌العاده و فناوری آینده این برند را به نمایش می‌گذارد. اعتقاد بر این است که LUCANO 8 مطمئناً تجربه سفر مناسب‌تری را برای کاربران در زمینه شاسی‌بلندهای آفرود در ایران ایجاد خواهد کرد.

طراحی لوکانو 8

اولین تصویر از خودرو حس لوکس بودن را القا می‌کند. جلوپنجره آبشاری شکل، ظاهری قدرتمند به آن بخشیده است. خطوط بدنه و طراحی آن حس یک شاسی‌بلند اصیل با طراحی کلاسیک را می‌دهد، که در مجموع آن را از سایر خودرو های شاسی‌بلند رقیب متمایز می کند و به نوعی حس یک خودروی خاص و ویژه را می‌دهد .

لوکانو 8

کابین و امکانات لوکانو 8

پیکربندی کابین لوکانو 8، این محصول را تبدیل به یک خودروی لوکس‌ نموده است. با پوشش‌هایی از چرم NAPPA که صندلی‌های داخل خودرو را می‌پوشاند، تجربه سواری راحت‌تری را برای رانندگان و مسافران فراهم می‌کند.

سقف با پوشش چرم گوزن مات خالص مشکی، نه تنها یک لمس ظریف و راحت را فراهم می‌کند، بلکه جذب صدا را نیز افزایش می‌دهد و به طور موثر فضایی راحت و آرام ایجاد می‌کند.

لوکانو 8 علاوه بر طراحی به منحصربه‌فرد خود، از هوش آوانگارد نیز برای دسترسی بیشتر به فناوری استفاده می‌کند. این خودرو به صفحه نمایش 24.6 اینچی فوق هوشمند خمیده، سیستم صوتی سفارشی‌سازی شده SONY با 14 بلندگوی داخلی و 255 چراغ اتمسفر صدای آبشاری رنگی مجهز شده است، که به کاربران اجازه می‌دهد از تجربه بصری و شنیداری بی‌سابقه‌ای در حین رانندگی لذت ببرند.

لوکانو 8

مشخصات فنی لوکانو 8

از نظر قدرت، لوکانو 8 مجهز به سیستم چهار چرخ محرک هوشمند است، که می‌تواند به راحتی 7 سناریو رانندگی را مدیریت کند و تجربه رانندگی قدرتمندتر، چابک‌تر و روان‌تر را به ارمغان بیاورد. همراه با سیستم تعلیق CDC Maglev، لوکانو 8 می‌تواند آزادانه وضعیت خود را در شرایط مختلف بار و جاده تنظیم کند. به لطف این ویژگی‌ها ثبات، راحتی، کنترل رانندگی عالی و لذت رانندگی آرام در خارج از جاده برای آفرودسواران فراهم شده است.


برای اطلاع از قیمت خودروهای لوکانو در بازار ایران و همچنین جهت اطلاع از نحوه فروش محصولات لوکانو و پیش‌فروش خودروهای لوکانو، مقاله شرایط فروش لوکانو را مطالعه کنید.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران