• تريم High Altitude جيپ گرند چروکي 4xe
  • تريم High Altitude جيپ گرند چروکي 4xe
  • تريم High Altitude جيپ گرند چروکي 4xe
  • تريم High Altitude جيپ گرند چروکي 4xe

زیباتر و کاربردی‌تر از قبل

معرفی تریم جدید از جیپ گرند چروکی 4xe

28 فروردین 1401 11:04

شرکت جیپ اعلام نموده که قصد دارد پکیج ظاهری High Altitude را برای گرند چروکی 4xe نیز ارائه نماید. این مدل جدید اکنون در نمایشگاه خودرو نیویورک 2022 حاضر شده است و بین 15 تا 24 آوریل در معرض دید عموم قرار می­‌گیرد.

پکیج High Altitude به همراه رنگ آبی Hydro، می‌تواند گرند چروکی 4xe را به مجموعه‌­ای شامل زیبایی ظاهری، قابلیت­‌های کاربردی و توان فنی تبدیل کند.پکیج High Altitude، مواردی شامل رینگ‌های 21 اینچی آلومینیومی، ریل سقفی، جلوپنجره هفت پره و لوگوی جدید را به جیپ گرند چروکی اضافه می‌کند، که همگی با رنگ مشکی براق تزئین شده است. یک رنگ جدید به نام آبی صدفی Hydro نیز به همراه این پکیج برای شاسی‌بلند جیپ ارائه شده است.

صرف‌نظر از تریم، جیپ گرند چروکی 4xe به پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ و دو موتور برقی مجهز شده است، که در مجموع 375 اسب‌بخار قدرت و 637 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار این خودرو قرار می­‌دهد. این شاسی‌بلند هیبرید می­‌تواند 40 کیلومتر را در حالت کاملاً برقی طی نماید.

تنها دو تریم Summit و Summit Reserve از جیپ گرند چروکی 4xe با پرداخت به ترتیب 1495 و 995 دلار اضافه، قادر به دریافت پکیج High Altitude خواهند بود. خریداران می­‌توانند این مجموعه به همراه رنگ جدید آبی را از اواخر امسال سفارش دهند.

تریم High Altitude جیپ گرند چروکی 4xe

لازم به‌ذکر است که جیپ گرند چروکی 4xe در حالت استاندارد نیز خودروی ارزان‌قیمتی نیست، چراکه قیمت پایه آن 57,700 دلار تعیین شده که 20 هزار دلار بیشتر از نسخه مجهز به پیشرانه درون­‌سوز است. تریم‌های Summit و Reserve 4xe نیز به ترتیب 69,820 و 74,300 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند، که هزینه­‌های جانبی را شامل نمی‌­شود.

جیم موریسون از مدیران ارشد برند جیپ در آمریکای شمالی، اعتقاد دارد که پکیج High Altitude به همراه رنگ آبی Hydro، می­‌تواند گرند چروکی 4xe را به مجموعه‌­ای شامل زیبایی ظاهری، قابلیت­‌های کاربردی و توان فنی تبدیل کند.

دیدگاه کاربران