• نيسان نوت آئورا نيسمو 2022
  • نيسان نوت آئورا نيسمو 2022
  • نيسان نوت آئورا نيسمو 2022
  • نيسان نوت آئورا نيسمو 2022

تقویت روحیه اسپرت با قطعات جدید

تغییرات جدید برای نیسان نوت آئورا نیسمو 2022

7 اردیبهشت 1401 10:22

با معرفی قطعات آیرودینامیکی برای بدنه نیسان نوت آئورا نیسمو 2022، ظاهر این خودرو نسبت به قبل هیجان‌­انگیزتر شده است.

قطعات جدید علاوه بر افزایش ویژگی‌های اسپرت، مشخصه‌های آیرودینامیک نیسان نوت آئورا را بهبود بخشیده است.نخستین تغییر به نمای جلو ارتباط دارد، جایی که لبه سپر قرمز با زیرسپری به رنگ مشکی براق همراه شده است. بنابر اعلام خودروساز ژاپنی، این قطعه باعث افزایش نیروی رو به پایین در این بخش از بدنه شده و با قیمت 240 دلار قابل سفارش است.

قطعه دوم برای این هاچ‌بک داغ، نسبت به قطعه قبلی بیشتر جلب توجه می‌کند و در انتهای سقف نصب می­‌شود. از باله عقب جدید صحبت می­‌کنیم که جایگزین قطعه قبلی شده و به لطف طراحی زاویه­‌دار، باعث افزایش قابلیت آیرودینامیک و البته خشونت ظاهری نیسان نوت آئورا شده است. برای خرید این باله عقب که چراغ سوم ترمز را نیز در خود جای داده، باید 558 دلار پرداخت کرد.

نیسان نوت آئورا نیسمو در آگوست 2021 رونمایی شد. چهره این هاچ‌بک اسپرت با رینگ‌های 17 اینچی، دیفیوزر عقب و جزئیات قرمز در آ‌ینه­‌ها و رکاب‌های جانبی، از نمایندگان نیسان در مسابقات فرمول E الهام گرفته است.

نیسان نوت آئورا نیسمو 2022

فضای داخلی این خودرو نیز دستخوش تحولاتی شده که یکی از مهمترین موارد، صندلی­‌های اسپرت با روکش چرم مصنوعی و پارچه با نشان Nismo است.

فعلاً تغییر خاصی در زیر کاپوت نیسان نوت آئورا نیسمو اتفاق نیفتاده است، بنابراین همچنان شاهد نصب پیشرانه 1.2 لیتری سه سیلندر به همراه دو موتور برقی برای این خودرو هستیم، که 134 اسب­‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار آن قرار می‌­دهد. سه حالت رانندگی نرمال، اکو (اقتصادی) و نیسمو هم برای راندن با این هاچ‌بک ژاپنی درنظر گرفته شده است.

دیدگاه کاربران