با چهره‌ای هیجان‌انگیز

معرفی نیسان نوت آئورا نیسمو

27 مرداد 1400 12:51

سومین نسل از مدل نوت در اواخر سال 2020 از سوی نیسان معرفی شد. این خودرو که جثه‌­ای تقریباً برابر با فولکس‌­واگن پولو دارد، به پیشرانه هیبرید مجهز شده است و در صورت سفارش نیسان نوت با موتور برقی به سامانه چهار چرخ محرک نیز تجهیز خواهد شد.

نسخه نیسمو (Nismo) از این خودروی ژاپنی معرفی شده است، تا نظر علاقمندان هاچ‌بک‌­های هیجان­‌انگیز را بیش از قبل به سوی خود جلب نماید.در ماه ژوئن امسال شاهد معرفی نسخه Aura از این هاچ‌بک جمع‌وجور بودیم که با چهره‌­ای متمایز پا به عرصه گذاشت. اکنون نسخه نیسمو (Nismo) از این خودروی ژاپنی هم معرفی شده است، تا نظر علاقمندان هاچ‌بک‌­های هیجان­‌انگیز را بیش از قبل به سوی خود جلب نماید.

رینگ‌های 17 اینچی همراه با تایرهای Pilot Sport 4 ساخت میشلن، طراحی خشن سپرها، باله عقب و جزئیات قرمز رنگ در نقاط مختلف بدنه که البته در سایر مدل‌های نیسمو هم مشاهده می­‌شود، مهمترین تغییرات ظاهری اعمال شده بر هاچ‌بک نیسان است.

در فضای کابین نیسان نوت آئورا نیسمو با جزئیات قرمز رنگ و البته صندلی‌­های اسپرت ساخت ریکارو مواجه هستیم، که با چرم و پارچه روکش شده است.

نیسان نوت آئورا نیسمو

این نسخه از نیسان نوت تنها به صورت دیفرانسیل-جلو و با پیشرانه 1.2 لیتری بنزین‌سوز عرضه شده که البته این موتور تنها به عنوان منبع تامین نیرو برای موتور الکتریکی نصب شده روی محور جلو ایفای نقش می­‌کند. همچون نسخه عادی نیسان نوت آئورا، خروجی این مجموعه هیبرید در همراهی با مجموعه باتری لیتیوم-یون برابر با 134 اسب‌­بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور خواهد بود.

نیسان نوت آئورا نیسمو

مدت‌ها پیش از این، نیسمو به سراغ نسل قبلی نیسان نوت هم رفته بود اما در نسل جدید شاهد افزایش قدرت و گشتاور به میزان به ترتیب 25 و 18 درصد هستیم که این امر را باید مدیون بهبود عملکرد سامانه e-Power دانست.

از سوی دیگر، نیسان اعلام کرده که تغییرات ظاهری این خودرو به بهبود مشخصه‌های آیرودینامیک آن منجر شده است و سیستم تعلیق هم تنظیماتی اسپرت دارد.

قیمت تعیین شده برای نوت آئورا نیسمو در بازار ژاپن 2.869.900 ین اعلام شده، که تقریبا با 26,200 دلار برابر است.

دیدگاه کاربران