• Kia Niro Plus Taxi - کيا نيرو پلاس تاکسي
  • Kia Niro Plus Taxi - کيا نيرو پلاس تاکسي
  • Kia Niro Plus Taxi - کيا نيرو پلاس تاکسي
  • Kia Niro Plus Taxi - کيا نيرو پلاس تاکسي
  • Kia Niro Plus Taxi - کيا نيرو پلاس تاکسي

برنامه‌های جدید کیا برای ناوگان خودروهای عمومی

کیا نیرو پلاس، تاکسی می‌شود

8 اردیبهشت 1401 19:48

شرکت کیا حضور در بازار خودروهای شخصی را کافی ندانسته و سعی دارد به صورت جدی در بخش خودروهای عمومی نیز حضوری پررنگ داشته باشد. به همین دلیل، خودروساز کره‌­ای قصد دارد از سال 2025 ،خودروهایی را به صورت اختصاصی برای این کاربری عرضه نماید.

کیا قصد دارد از سال 2025، محصولاتی را به صورت اختصاصی برای فعالیت در ناوگان خودروهای عمومی عرضه نماید.اما تا رسیدن به این موعد، کیا وقت را تلف نخواهد کرد و نمونه تغییر یافته از محصولات فعلی خود را وارد ناوگان عمومی می‌کند.

نخستین مدل از این گونه جدید، نیرو پلاس است که برای حضور در تاکسیرانی، سرویس‌های اشتراکی و حتی استفاده به عنوان خودروی کمپر آماده شده است.

طول بدنه و ارتفاع سقف این مدل جدید که براساس نسل قبلی کیا نیرو شکل گرفته، به ترتیب 10 و 80 میلیمتر افزایش یافته تا فضای بیشتری در اختیار سرنشینان قرار بگیرد. علاوه‌براین، ضخامت پوشش داخلی درها و صندلی­‌ها نیز کاهش یافته است. برای افزایش راحتی ورود و خروج به کابین، دستگیره‌­هایی نیز روی ستون B نصب شده، اما سایر بخش‌های کابین بدون تغییر باقیمانده است.

غیر از امکانات رفاهی استاندارد، کیا نیرو پلاس به دستگاه پایش سرعت، تاکسی‌متر، مسیریاب و دستیار صوتی نیز برای این خودرو درنظر گرفته شده است.

Kia Niro Plus Taxi - کیا نیرو پلاس تاکسی

کیا اعلام نموده که نیرو پلاس را در دو نسخه برقی و هیبرید تولید و غیر از کره‌جنوبی، این خودرو را به چند کشور دیگر از جمله استرالیا نیز صادر می­‌کند.

شرکت کیا نسخه تک‌­نفره از ون Ray را نیز در ماه فوریه معرفی نمود، که برای حمل محموله‌­های کوچک مناسب است. براساس شنیده­‌ها، نخستین محصول از سری PBV یا مخصوص به کاربری عمومی ساخت کیا، یک خودروی میان­‌سایز خواهد بود.

اخبار جدید تاکسیرانی

آخرین اخبار تاکسیرانان، وضعیت جدید نوسازی تاکسی فرسوده، مبلغ وام نوسازی تاکسی و جدیدترین شرایط و نحوه تعویض تاکسی قدیمی را در مقاله اخبار تاکسیرانی مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران