تقویت مرسدس-می‌باخ GLS600 توسط برابوس

شرکت برابوس در جدیدترین اقدام، به سراغ مرسدس-می‌باخ GLS600 رفته و غیر از موارد ظاهری، بخش فنی این شاسی­‌بلند را نیز مورد تغییر قرار داده است. حاصل این پروژه با نام برابوس 900 معرفی شده، که نام خود را از خروجی پیشرانه به عاریت گرفته است.

با افزایش حجم پیشرانه از 4 به 4.5 لیتر، تغییر در سیستم سوخت‌­رسانی و نصب یک جفت توربوشارژر بزرگتر و سفارشی، قدرت مرسدس-می‌باخ GLS600 به 900 اسب‌بخار رسیده است.با افزایش حجم پیشرانه مرسدس-می‌باخ GLS600 از 4 به 4.5 لیتر، تغییر در سیستم سوخت‌­رسانی و نصب یک جفت توربوشارژر بزرگتر و سفارشی، پیشرانه‌­ای به نام Rocket 900 V8 پدید آمده است، که 900 اسب‌­بخار قدرت و 1250 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار برابوس 900 قرار می­‌دهد.

به منظور جلوگیری از آسیب به پیشرانه، گشتاور روی 1050 نیوتن‌متر محدود شده است، هرچند که برابوس این خودرو را به مدت سه سال یا صد هزار کیلومتر ضمانت می‌­کند. شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت این شاسی‌­بلند قدرتمند نیز به ترتیب 3.7 ثانیه و 350 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

مرسدس-می‌باخ GLS600 تیونینگ برابوس

علاوه بر تغییرات مذکور، یک سیستم اگزوز جدید از جنس فولاد ضدزنگ هم در برابوس 900 نصب شده است، که صدای آن توسط راننده تنظیم می‌­شود. این قطعه به همراه دیفیوزر عقب، رینگ‌های 24 اینچی Monoblock M، جلوپنجره تیره و برخی قطعات فیبرکربن، مهمترین ویژگی­‌های ظاهری برابوس 900 بشمار می­‌آیند. سیستم تعلیق بادی GLS هم دستخوش تغییراتی شده است، که امکان کاهش ارتفاع به میزان 25 میلی‌متر را فراهم می­‌کند.

برابوس فضای داخلی این شاسی‌­بلند لوکس را با چرم مشکی و کرم تزئین نموده است، هرچند که امکان هرگونه تغییر در این بخش بنابر سفارش مشتری وجود دارد.

مرسدس-می‌باخ GLS600 تیونینگ برابوس

هرچند مرسدس-می‌باخ GLS 600 قابلیت‌های حرکتی را فدای هویت اشرافی خود نکرده است، ولی به نظر می­‌رسد که برابوس 900 با عملکرد فنی به مراتب درخشان­‌تر نسبت به مدل استاندارد، بتواند نظر طیف دیگری از مشتریان را جلب نماید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

برای اطلاع از اخبار روز خودرو، ایمیل خود را وارد نمایید

اطلاعات شما به درستی ثبت گردید
آخرین اخبار دنیای خودرو از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.
مشکلی رخ داده است لطفا چند لحظه بعد مجددا تلاش کنید