• تيونينگ مرسدس-مي‌باخ GLS توسط منصوري
  • تيونينگ مرسدس-مي‌باخ GLS توسط منصوري
  • تيونينگ مرسدس-مي‌باخ GLS توسط منصوري
  • تيونينگ مرسدس-مي‌باخ GLS توسط منصوري

با شتاب 4.4 ثانیه‌ای

تیونینگ مرسدس-می‌باخ GLS توسط منصوری

3 تیر 1401 21:36

منصوری همواره به اعمال تغییر بر محصولات مرسدس بنز علاقه داشته، به همین دلیل و پس از معرفی نسخه ویژه از شاسی­‌بلندهای لوکس و قدرتمند همچون لامبورگینی اوروس و بنتلی بنتایگا، به سراغ مرسدس-می‌باخ GLS رفته تا با تغییرات جزئی در ظاهر و تحولات اساسی در بخش فنی، این شاسی‌­بلند لوکس آلمانی را به چیزی بهتر از آنچه هست، بدل کند.

پس از تیونینگ منصوری، مرسدس-می‌باخ GLS قادر است ظرف 4.4 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابددر بخش فنی، منصوری با ایجاد تغییر نرم‌­افزاری بر ECU، نصب توربوشارژرهای جدید و سیستم اگزوز اسپرت، خروجی پیشرانه مرسدس-می‌باخ GLS را به 820 اسب­‌بخار قدرت و 980 نیوتن‌متر گشتاور افزایش داده است.

به لطف این تغییرات، مرسدس-می‌باخ GLS اکنون قادر است ظرف 4.4 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد، درحالیکه حداکثر سرعت نیز به 300 کیلومتر برساعت محدود شده است.

بسیاری از قطعات بدنه مرسدس-می‌باخ GLS توسط منصوری با قطعات مشابه فیبرکربن تعویض یا به جزئیات فیبرکربن آراسته شده است. در همان نگاه اول توجهمان به میله حفاظتی جلب می­‌شود، که علاوه بر سپر جلو، سپر عقب را نیز از برخورد با موانع حفظ می‌­کند. علاوه برای این، در نمای جلوی مرسدس-می‌باخ GLS منصوری با طرح جدید چراغ‌های دیلایت LED و جلوپنجره تیره روبرو هستیم، که بنابر سفارش مشتری از جنس فیبرکربن یا صرفا با رنگ تیره ساخته می­‌شود.

تیونینگ مرسدس-می‌باخ GLS توسط منصوری

روکش فیبرکربن برای آینه­‌های جانبی، طراحی متفاوت رکاب­‌های جانبی، دیفیوز و سپر عقب و البته رینگ‌های 24 اینچی با طرح انحصاری این مدل، سایر تغییراتی است که منصوری برای مرسدس-می‌باخ GLS درنظر گرفته است.

فعلاً تصویری از فضای کابین مرسدس-می‌باخ GLS منصوری منتشر نشده است، اما تیونر آلمانی اعلام نموده که علاوه بر پوشش اکثر بخش‌های کابین با چرم، روکش جدید کربن-چرم برای فرمان و قطعات فیبرکربن برای سایر بخش‌های کابین را در این خودرو ارائه کرده است.

دیدگاه کاربران