• هوندا CR-V مخصوص بازار چين

در دو نسخه پنج نفره و هفت نفره

انتشار تصاویر از هوندا CR-V مخصوص بازار چین

28 اردیبهشت 1401 14:35

پس از معرفی غیر رسمی نسل جدید هوندا CR-V در فوریه گذشته، یکی از رازهای مهم این شرکت افشا شد. تصاویری که در آن زمان در اختیار رسانه­‌ها قرار گرفت، با خودروهای آزمایشی که به دام عکاسان افتاده بود مطابقت داشت.

طراحی هوندا CR-V مخصوص بازار چین، چندان هیجان­‌انگیز و پر از خطوط پیچیده به نظر نمی­‌رسد.اکنون نسل ششم هوندا CR-V در سر خط خبرها قرار گرفته است، چراکه این خودرو برای دریافت مجوزهای شماره­‌گذاری به وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین مراجعه کرده و به همین دلیل، تعدادی تصویر از سوی نهاد مذکور منتشر شده است.

طراحی هوندا CR-V مخصوص بازار چین، چندان هیجان­‌انگیز و پر از خطوط پیچیده به نظر نمی­‌رسد، ولی نسبت به نسل قبلی که در سال 2016 وارد بازار شد، چهره‌­ای بروزتر دارد.

ابعاد این خودرو که تحت همکاری هوندا با دانگ‌فنگ در چین تولید می­‌شود، در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.703، 1.866 ، 1.69 و 2.7 متر اعلام شده است.

هوندا CR-V مخصوص بازار چین

هوندا CR-V در دو نسخه پنج نفره AWD با رینگ‌های 18 اینچی و هفت نفره تک‌دیفرانسیل با رینگ‌های 17 اینچی عرضه خواهد شد. البته وزن هر دو مدل یکسان و برابر با 1685 کیلوگرم اعلام شده است.

نیروی محرکه هوندا CR-V از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ تامین شده است، که 190 اسب‌­بخار قدرت را از طریق جعبه‌دنده CVT به چرخ‌ها ارسال می‌کند. حداکثر سرعت نیز 188 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

انتظار می‌­رود که هوندا CR-V ظرف چند ماه آینده به صورت رسمی معرفی شود.

دیدگاه کاربران