• مرسدس-آام‌گ GT63 SE پرفورمنس F1 Edition
  • Mercedes AMG GT63 SE Performance F1 Edition
  • مرسدس-آام‌گ GT63 SE پرفورمنس F1 Edition

سریع و قوی، مثل خودروهای فرمول یک

معرفی مرسدس-آام‌گ GT63 SE پرفورمنس F1 Edition

31 اردیبهشت 1401 10:21

تنها چند ماه پس از معرفی مرسدس-آام‌گ GT 63 S E پرفورمنس، یک نسخه متفاوت از این خودرو به نام F1 Edition معرفی شده است، که پس از AMG One، به عنوان قدرتمندترین محصول تولیدی این شرکت شناخته می‌­شود.

پیشرانه این هیولای آلمانی، 843 اسب‌­بخار قدرت و 1470 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار می‌دهد.این خودرو که نام مسابقات فرمول یک را در انتهای نام خود دارد، به رینگ‌های 21 اینچی 5 پره به رنگ مشکی مات با لبه قرمز مجهز شده است، که خودروی تجهیزات پزشکی مسابقات فرمول یک را در نظر تداعی می­‌کند.

مجموعه قطعات آیرودینامیک شامل ورودی هوای بزرگتر در سپر جلو، باله روی صندوق و دیفیوزر عقب هم در تونل باد مورد آزمایش قرار گرفته است، تا ضریب درگ بدنه F1 Edition کاهش یابد.

رنگ خاکستری آلپین بدنه F1 Edition هم از میان سری رنگ‌های سفارشی یا Manufaktur مرسدس‌بنز انتخاب شده و در کنار مجموعه­‌ای از قطعات مشکی براق قرار گرفته است. این قطعات شامل لوگوها، جلوپنجره، حاشیه پنجره‌­ها و خروجی­‌های اگزوز بوده و با درپوش نقره­‌ای باک همراه شده است.

مرسدس-آام‌گ GT63 SE پرفورمنس F1 Edition

فعلاً تصویری از فضای داخلی مرسدس-آام‌گ GT 63 S E پرفورمنس F1 Edition منتشر نشده، ولی اطلاع داریم که روکش چرم ناپا به رنگ مشکی با دوخت قرمز برای صندلی­‌ها و فرمان، کفپوش‌های سفارشی، نشان Edition و البته تریم قطعات فیبرکربن در کابین این خودرو استفاده شده است.

اما بشنوید از پیشرانه این هیولای PHEV که 843 اسب‌­بخار قدرت و 1470 نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار این خودرو قرار داده است، تا عملکردی شایسته نام F1 را به معرض نمایش بگذارد.

نسخه F1 Edition از مرسدس-آام‌گ GT 63 S E پرفورمنس با قیمت 222,815 یورو در آلمان به فروش می‌­رسد.

دیدگاه کاربران