• Ora Ballet Cat
  • Ora Ballet Cat
  • Ora Ballet Cat
  • Ora Ballet Cat
  • Ora Ballet Cat
  • Ora Ballet Cat
  • Ora Ballet CatOra Ballet Cat

با امکاناتی متفاوت برای جذب مشتریان خانم

معرفی اورا Ballet Cat

4 خرداد 1401 17:16

علاقمندان خودرو، احتمالا نام سَتِرن را به یاد می‌­آورند که به عنوان یکی از زیرمجموعه­‌های جنرال‌موتورز در فاصله سال‌های 1985 تا 2010 فعالیت می­‌کرد. این شرکت در دوران فعالیت خود، همواره برای جلب نظر بانوان تلاش می­‌کرد.

با انتخاب حالت رانندگی Lady Driving، برخی تجهیزات همچون کروزکنترل تطبیق‌پذیر و دستیار پارک فعال خواهد شد، تا هدایت خودرو به امری آسان‌تر تبدیل شود.به نظر می‌­رسد که برند نوپای ORA هم مسیر مشابهی انتخاب کرده است، چراکه در تبلیغات خود، بر حضور بانوان تاکید زیادی دارد. پس از معرفی Punk Cat، این شرکت محصول دیگری به نام Ballet Cat را رونمایی کرده است، که همچون مدل قبلی، با فولکس‌­واگن بیتل کلاسیک شباهت زیادی دارد. البته Ballet Cat در برخی جزئیات همچون جلو و عقب بدنه، تریم‌ها و رنگ‌های بدنه با مدل قبلی متفاوت است.

یکی از ویژگی­‌های این محصول، پخش رایحه‌­ای آرام‌بخش در فضای کابین با فشردن یک دکمه است، که می­‌تواند نظر خانم‌ها را جلب نماید. یک فضای مخفی برای قرار دادن لوازم آرایش و آینه داخل آفتابگیر به همراه نور LED هم در این خودرو پیش­‌بینی شده است.

با انتخاب حالت رانندگی Wind And Wave یا باد و موج در شرایط آب و هوایی خاص، کنترل تهویه مطبوع، برف‌­پاک و شیشه بالابرها به خودرو محول می­‌شود. در صورت تجهیز خودرو به قابلیت کروزکنترل تطبیق‌­پذیر، فاصله تا خودروی جلویی هم افزایش می­‌یابد.

Ora Ballet Cat

دوربین سلفی با قابلیت بارگزاری تصاویر در شبکه‌­های اجتماعی، ویژگی دیگری است که ORA برای کاربران Ballet Cat درنظر گرفته است. با انتخاب حالت رانندگی Lady Driving، برخی تجهیزات همچون کروزکنترل تطبیق‌پذیر و دستیار پارک فعال خواهد شد، تا هدایت خودرو به امری آسان‌تر تبدیل شود.

با وجود تجهیزات و امکانات نسبتاً جالبی که درBallet Cat درنظر گرفته شده، باید توجه داشت که محدود کردن بازار هدف یک خودرو به گروهی خاص از اجتماع، ممکن است بر آمار فروش آن تاثیر نامطلوب داشته باشد.

دیدگاه کاربران