• سوزوکي ويژن گرن‌توريسمو
  • سوزوکي ويژن گرن‌توريسمو
  • سوزوکي ويژن گرن‌توريسمو
  • سوزوکي ويژن گرن‌توريسمو
  • سوزوکي ويژن گرن‌توريسمو
  • سوزوکي ويژن گرن‌توريسمو
  • سوزوکي ويژن گرن‌توريسمو

کانسپتی با پیشرانه موتورسیکلت هایابوسا

معرفی سوزوکی ویژن گرن‌توریسمو

7 خرداد 1401 14:36

مدتی پس از معرفی دو سوپراسپرت مجازی تویوتا GR010 هیبرید و کامارو Shop Rampage برای بازی گرن‌توریسمو 7، اکنون نوبت به سوزوکی ویژن گرن‌توریسمو رسیده تا برای حضور در جهان مجازی اعلام آمادگی نماید.

پیشرانه 4 سیلندر 1.3 لیتری این خودرو از موتورسیکلت اسپرت سوزوکی هایابوسا به عاریت گرفته شده که در ویژن گرن‌توریسمو با سه موتور برقی همراه شده است. سوزوکی ویژن گرن‌توریسمو را نمی­‌توان خودرویی کاملاً جدید دانست، چراکه براساس کانسپتی به نام GSX-R/4 شکل گرفته است، که در سال 2001 رونمایی شده بود. البته برای مطابقت با فناوری، این خودروی دونفره اسپیدستر مورد بروزرسانی قرار گرفته است.

پیشرانه درون­سوز سوزوکی ویژن گرن‌توریسمو در میانه بدنه و بین دو محور نصب شده که البته با محور جلو فاصله نزدیکتری دارد. پیشرانه 4 سیلندر 1.3 لیتری این خودرو از موتورسیکلت اسپرت سوزوکی هایابوسا به عاریت گرفته شده که در ویژن گرن‌توریسمو با سه موتور برقی همراه شده است.

یکی از این موتورها روی محور عقب و دیگران روی محور جلو نصب شده، بنابراین سوزوکی ویژن گرن‌توریسمو به سامانه چهارچرخ محرک مجهز شده است. این مجموعه، 426 اسب­‌بخار قدرت و 610 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار خودروی 970 کیلوگرمی قرار می‌­دهد.

سوزوکی ویژن گرن‌توریسمو

از رینگ‌های دو رنگ و فرم چراغ‌های جلو گرفته تا رنگ زرد Champion بدنه، طراحی ظاهری سوزوکی ویژن گرن‌توریسمو تاحد زیادی چهره سوئیفت اسپرت را به یاد می‌­آورد. بنابراین می‌­توان ادعا نمود که سوزوکی هاچ‌بک داغ خود را با برخی تغییرات، به این خودروی اسپرت بدون سقف تبدیل نموده که متاسفانه تنها در دنیای مجازی حضور دارد.

همچون سایر خودروهای بازی ویدیویی گرن‌توریسمو، سوزوکی ویژن گرن‌توریسمو هم شانسی برای ورود به خط تولید ندارد، ولی می­‌توان امیدوار بود که یک نمونه اندازه واقعی از این خودرو در نمایشگاه توکیو به معرض نمایش درآید.

سوزوکی ویژن گرن‌توریسمو

وب سایت رسمی گرن‌توریسمو از ارائه نسخه Gr.3 این خودرو در آینده نزدیک خبر داده است. پس از معرفی این سه خودروی جدید، نسخه بروزرسانی شده از گرن‌توریسمو 7 یعنی 1.15 هم به زودی برای دانلود در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه کاربران