• جک هانتر نسخه Green Demon
  • JAC Hunter Green Demon Edition
  • جک هانتر نسخه Green Demon
  • JAC Hunter Green Demon Edition

پیکاپی آفرود از چین

معرفی جک هانتر نسخه Green Demon

14 خرداد 1401 13:29

به تازگی تعدادی تصویر از جک هانتر نسخه Green Demon توسط شرکت سازنده این خودرو انتشار یافته است. این پیکاپ جدید که در چهار مدل ارائه شده، با قیمت 163.800 الی 191.800 یوان به فروش می­‌رسد.

به واسطه کیت افزایش ارتفاع Black Mamba، فاصله کف تا سطح زمین به 28 سانتی‌متر افزایش یافته و سفتی کمک‌فنرها نیز در 9 حالت قابل تنظیم است.لازم به ذکر است که جک هانتر Green Demon درواقع نسخه‌­ای جدید از جک هانتر 2022 (در برخی بازارها جک بابکت) است که در ظاهر و کیت قطعات آفرود مورد بروزرسانی قرار گرفته است.

سپرهای آفرود در جلو و عقب، محافظ شاسی، وینچ برقی با قابلیت یدک­‌کشی 4.3 تن و رنگ‌آمیزی سبز برای برخی جزئیات شامل لوگو، اطراف مه­‌شکن‌ها، حاشیه رینگ‌ها، دستگیره درها، ریل­‌های سقفی و نقاط دیگر، مهمترین ویژگی‌های جدید در بدنه جک هانتر نسخه Green Demon بشمار می‌­آید.

به واسطه کیت افزایش ارتفاع Black Mamba، فاصله کف تا سطح زمین از 23 سانتی‌متر در حالت استاندارد به 28 سانتیمتر افزایش یافته و سفتی کمک­‌فنرها نیز در 9 حالت قابل تنظیم است. میل تعادل جدید با لوله ضخیم تر که به منظور افزایش قابلیت آفرود نصب شده را هم نباید فراموش کرد.

JAC Hunter Green Demon Edition

در قسمت بار، میله‌­های حفاظتی نصب شده که دو مخزن بزرگ سوخت به ظرفیت 30 لیتر را در خود جای داده است تا 400 کیلومتر به شعاع حرکتی خودرو اضافه شود.

قوای حرکتی جک هانتر Green Demon از پیشرانه 2 لیتری دیزل با 150 اسب­‌بخار قدرت و 360 نیوتن‌متر گشتاور یا 2.4 لیتری بنزین­‌سوز با 211 اسب­‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور تامین می­‌شود. صرف نظر از نوع پیشرانه، نیرو از طریق جعبه‌دنده 6 سرعته دستی و سامانه چهارچرخ محرک در اختیار جک هانتر Green Demon قرار می‌­گیرد.

دیدگاه کاربران